قائم‌مقام کانون دانشگاهیان ایران با اشاره به وحدت قوا و پرهیز از تفرقه گفت:دمیدن در آتش تنش موجب حرکت جامعه به سمت ناپایداری و جایگزین شدن موضوعات فرعی و فراموشی اولویت‌های اصلی نظام می‌شود که این امر برخلاف پیشرفت و پویایی کشور است.

 
"هاشم داداش پور" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با توجه به نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب نسبت به تنش‌های سیاسی اخیر اظهار داشت: در آستانه تحولات انتخاباتی و پایان عمر دولت دهم هرگونه استیضاح اخلال در روند اجرایی کشور محسوب و خلاف سیاست‌های امید آفرین و آرامش‌بخشی است که در شرایط فعلی می‌بایست به کشور تزریق شود.

وی با اشاره به افشاگری یکی از سران قوا در ارتباط با موضوعی فرعی گفت:این رفتار ناآگاهانه موجب اخلال در آرامش و امنیت کشور شد اما بیانات روشنگرانه رهبری بار دیگر نوید دهنده این امر بود که همه افراد دارای حقوق یکسان و مورد توجه مقام عالی رتبه کشور هستند.

داداش پور ادامه داد: بنابراین نمی‌توان فردی را قبل از اثبات جرم محاکمه و تهمتی را به او نسبت داد چراکه این کار خلاف شرع و قانون اساسی است.

قائم‌مقام کانون دانشگاهیان ایران با اشاره به وحدت‌قوا جهت جلوگیری از تفرقه و اختلافات، تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مقابله با کارشکنی‌های دشمنان از جمله اولویت‌ها و مسائل اساسی نظام هستند.

وی افزود: دمیدن در آتش تنش موجب حرکت جامعه به سمت ناپایداری و جایگزین شدن موضوعات فرعی و فراموشی اولویت‌های اصلی نظام می‌شود که این امر برخلاف پیشرفت و پویایی کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار