عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس از بررسي فرمايشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب و تاكيدبر تبعيت عملي از منويات معظم‌له در جلسه صبح امروز(يكشنبه) اين فراكسيون خبر داد.

محمدصالح جوكار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه صبح امروز(يكشنبه) شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: در اين جلسه فرمايشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب بررسي و بر لزوم تبعيت عملي از اين فرمايشات از سوي مسئولين و سران قوا تاكيد شد.

جوكار اضافه كرد: همچنين در اين جلسه تاكيد شد كه مجلس شورای اسلامی باید در اتخاذ تدابیر و تصمیمات و همچنین وضع قوانین مطابق با فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری عمل کند.

وي در ادامه افزود: در اين جلسه همچنين مقرر شد بيانيه‌اي از سوي فراكسيون درباره وقايع دو هفته گذشته مجلس و فرمايشات ديروز مقام معظم رهبري ظرف امروز و فردا تدوين و صادر شود.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس اضافه كرد: در جلسه صبح امروز بررسي بودجه سال 92 كل كشور نيز در دستور كار نمايندگان عضو بود كه به علت كمبود وقت به جلسه آينده موكول شد ضمن آنكه جلسه مجمع عمومی فراکسیون در هفته جاری نیز دستور دیگر جلسه امروز شورای مرکزی بود که بر این اساس برگزاری جلسه مجمع در هفته جاری در دستور کار فراکسیون اصولگرایان قرار گرفت.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار