نخستین پایانه کانتینری شمال غرب کشور با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی در استان زنجان افتتاح شد.

   به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، رئیس هیئت مدیره مجتمع بین‏ المللی حمل و نقل و ترمینال کانتینری استان زنجان در مراسم افتتاح نخستین پایانه کانتینری شمالغرب کشور در استان با اشاره به اینکه تاکنون 40 میلیارد ریال برای تاسیس شرکت بین‏المللی حمل و نقل و ترمینال کانتینری غدیر زنگان در استان هزینه شده است، گفت: زمینی نیز برای ایجاد تاسیسات جنبی این شرکت در نظر گرفته شده است.

ترابی با اشاره به اشتغالزایی در خطوط تحویل و واگذاری کانتینر، افزود: در مجموع برای 120 نفر به صورت مستقیم و برای 200 نفر به صورت غیرمستقیم توسط این شرکت بین‏المللی اشتغالزایی میشود.

وی با اشاره به اینکه به منظور پیشبرد اهداف، دفاتر کارگذاری نیز در مکان‏های مشخصی ایجاد می‏شود، ادامه داد: با برنامه‏ ریزیهای صورت گرفته برای صادرات کالاها اقدام می‏شود.

 رئیس هیئت مدیره مجتمع بین‏ المللی حمل و نقل و ترمینال کانتینری استان زنجان با تاکید بر اینکه نوسازی 200 ناوگان فرسوده را در منطقه برعهده میگیریم، خاطر نشان کرد: در زمینه حمل و نقل ریلی نیز برنامه‏ ریزی‏ هایی توسط مجتمع بین‏ المللی حمل و نقل و ترمینال کانتینری غدیر زنگان استان زنجان صورت گرفته است./س



برچسب ها: افتتاح ، پایانه ، کانتینری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.