رییس ستاد سفرهای کشور خبر داد: اعضای ستاد مرکزی سفرهای کشور با برگزاری جلسات و برنامه ریزی های منسجم آماده خدمت رسانی به گردشگران نوروز 92 می شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانیان با اشاره به آمادگي ستاد مرکزی سفرهای کشور در راستاي خدمات رساني به گردشگران نوروز 92، گفت: در پی برگزاری نشست معاونین و اعضای ستاد مرکزی سفرهای کشور، 18 معاونت و 12 عضو ستاد تسهیلات، برنامه ها و تمهیدات خود را به عنوان خادمین نوروز 92 با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی مناسب به گردشگران در چارچوب افزایش امنیت، رفاه و سهولت سفر در مسير اجرا قرار دادند.

وي افزود : طرح نوروز 92 که پیش از این توسط وزارت کشور و ستاد مرکزی به استانداران سراسر کشور به عنوان روسای ستاد تسهیلات سفر ارسال شده؛ در قالب الگوی اجرایی در خدمت اعضا و معاونت های ستاد قرار گرفته است تا جلسات هماهنگی بر مبنای آن به دستاوردهایی شایسته منتهی شود.

رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور در ادامه با اشاره به روند اجرايي برنامه ها از سوي اعضاي ستاد تسهیلات سفرهای کشور، اظهار داشت: بهره برداري از ظرفیت های گردشگری دریایی در مناطق آزاد و استان های ساحلی در ایام نوروز، برگزاری برنامه های فرهنگی و جشنواره های متنوع، گسترش مراکز اطلاع رسانی، تامین نیاز گردشگران در ابعاد مختلف از جمله امنیت، اقامت، مواد غذایی، بهداشت و ... بخشی از تمهیدات اجرايي اعضا و معاونت های عضو ستاد تسهیلات سفرهای کشور به شمار می آید.

جهانیان افزایش رضایتمندی گردشگران را از جمله اهداف اصلي اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور در نوروز 92 دانست و گفت: در تلاش هستیم با نظارت و تمرکز جامع بر نحوه خدمت رسانی تاسیسات گردشگری اعم از دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی، بین راهی و ... پاسخگوی گردشگران و افزایش رضایتمندی آنان در ابعاد مختلف باشیم./س
برچسب ها: نوروز ، سفر ، تسهیلات ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار