نواب نصیرشلال' دارنده مدال نقره وزنه برداری المپیك 2012لندن گفت: خودم را برای حضور موفق در مسابقات جهانی 2013 لهستان آماده می كنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ این وزنه بردار نامدار خوزستانی در میزگرد خبری دراهواز افزود: پس از دو ماه استراحت ، تمرینات خود را شروع كردم و امیدوارم مدال خوش رنگ دیگری برای ملت ایران از مسابقان جهانی لهستان به ارمغان آورم.

وی گفت:با تلاش و تمركز بیشتر و دعای خیر مردم كه همیشه یار و یاور ما بوده و هستند سعی می كنم جواب محبت های مردم ایران و خوزستان و دوستداران ورزش وزنه برداری را بدهم و برای كشور افتخار آفرینی كنم.

نصیرشلال افزود: ركورد یك ضرب خودم 193 كیلوگرم و دو ضرب 236كیلوگرم است و در زمان حاضر رقیب خاصی در آسیا ندارم از این رو فكر می كنم رقیب اصلی من وزنه است كه اگر با آن كنار بیایم می توانم مدال كسب كنم.

دارنده مدال نقره وزنه برداری المپیك 2012 لندن افزود: با وجود آسیب دیدگی دو زانو و كمرم ، ولی با قوت در تمرینات حضور دارم.

'جواد حردانی' دارنده مدال پارالمپیك 2012لندن در ماده پرتاب دیسك نیز در این میزگرد خبری با اشاره به اینكه 13سال است در خدمت تیم ملی هستم و تاكنون 28مدال كسب كرده ام اظهار داشت: من دو سال اردونشین بودم ، نزدیك دو هفته است تمرینات را شروع كرده ام ، مصدوم نیستم و امیدوارم در مسابقات تونس و لیون فرانسه برای كشور افتخارآفرینی كنم.

وی گفت: حضور در مسابقات پارالمپیك 2016برزیل و كسب مدال طلا آرزوی من است و امیدوارم با تمرینات منظم و آماده سازی بتوانم با قدرت و آمادگی كامل در این مسابقات پا بگذارم.

حردانی از حمایت مسوولان ورزش كشور و استان به ویژه مدیركل ورزش و جوانان خوزستان از وی تشكر كرد و گفت: پس از كسب مدال طلای پارالمپیك 2012 لندن ، موضوع استخدام من حل شد و شهرداری یك دستگاه خودرو پژو و شورای ورزش استان نیز یك دستگاه آپارتمان به من هدیه دادند كه جا دارد از همه آنان تقدیر و تشكر كنم.

دارنده مدال طلای مسابقات پارالمپیك 2012 لندن در ماده پرتاب دیسك كه متولد سال 1363 در اهواز است در ادامه از جوانان خواست به ورزش روی آورند تا برای كشور افتخارآفرینی كنند.

'مهرزاد بابادی وند' سرمربی تیم ملی تنیس روزی میز در مسابقات 2012المپیك لندن نیز در این نشست خبری با بیان اینكه به تازگی اردوی تداركاتی را شروع كردیم و 9و 10اسفند نیز انتخابی تیم ملی را داریم اظهار داشت: یكم تا پنجم به كشور مصر می رویم و مسابقات ما در این كشور بیشتر جنبه تداركاتی دارد ، سپس اردوی مجارستان را داریم و پس از آن به برای مسابقات تنیس روی میز به فرانسه خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز كشورمان در ادامه با اشاره در پیش بودن مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا در كشور كره جنوبی اظهار داشت: ما در آسیا رقبای قدرتمندی همچون چین داریم ولی ما نیز در سال های اخیر با ادامه روند پیشرفت در این رشته ورزشی می توانیم حریفان جدی برای كشورهای صاحب نام این رشته ورزشی باشیم.

بابادی وند تصریح كرد: با ادامه روند رو به رشد این رشته ورزشی ، گام به گام به كشورهای تراز اول جهان نزدیك شویم.

وی با اشاره به روند رو به رشد این رشته ورزشی در بخش بانوان بیان كرد:خوشبختانه با پیگیری فدراسیون ، موفق شدیم پس از 20سال غیبت در مسابقات جهانی تنیس روی میز حضور پیدا كنیم و از رده 96به 56صعود كنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون تنیس روی میز گفت: حضور اولین بانوی المپیكی به نام 'ندا شهسواری' افتخاری برای كشور بود و امید است بتوانیم با ادامه رشد در این رشته ورزشی حرفی برای گفتن در میادین ورزشی داشته باشیم.

و به بروز برخی سوء تفاهم ها در خصوص محرومیت 'افشین نوروزی' از تنیس بازان خوزستانی در تركیب تیم ملی اظهار داشت: ما امیدوار هستیم سوء تفاهم پیش آمده برطرف شود و در كمیته استیناف رای صادره كمیته انضباطی تجدید نظر شود و نوروزی به بزودی به اردوی انتخابی تیم ملی ملحق شود./س
برچسب ها: مسابقات ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.