نماينده مردم ايلام در مجلس گفت: رژيم صهيونيستي خود در مظان اتهام بوده و پايبند به هيچ تعهد بين‌المللي نيست پس نتانياهو و اين رژيم در جايگاه تعيين تکليف براي دنيا نيستند.

احمد شوهاني نماينده مردم ايلام در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به ادعاي جديد نتايناهو مبني بر اينکه ايران در حال نزديک شدن به خطوط قرمز در برنامه هسته‌اي است، گفت: رژيم صهيونيستي خود در مظان اتهام بوده و پايبند به هيچ تعهد بين‌المللي نيست پس نتانياهو و اين رژيم در جايگاه تعيين تکليف براي دنيا نيستند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي افزود: رژيم صهيونيستي از به خطر افتادن موقعيت خود در منطقه نگران است چرا که همه تحولات اخير منطقه‌اي به ضرر اين رژيم بوده و از آنجايي که سرنخ همه اين مسائل را ايران مي‌بيند، چنين ادعاهايي را در مورد ايران مطرح مي‌کند.

نماينده مردم ايلام تصريح کرد: رژيم صهيونيستي درصدد است روند مذاکرات ايران و غرب را گل‌آلود کرده و مانع از به نتيجه رسيدن اين روند شود.

شوهاني افزود: از آنجايي که بسياري از کشورهاي غربي غلام حلقه به گوش رژيم صهيونيستي هستند، اين رژيم در تلاش است تا غرب را از ادامه مذاکرات با ايران دور کرده و از رسيدن غرب و ايران به توافق در مسائل مختلف جلوگيري كند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: خط قرمزي كه رژيم منحوس از آن حرف ‌مي‌زند كجاست؟ خود اين رژيم هيچ كدام از تعهدات بين‌المللي را رعايت نكرده و داراي چندين كلاهك هسته‌اي است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، ادعا ، اتهام ، کلاهک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار