معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد كل نیروهای مسلح گفت: حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف انقلاب، باعث خثنی شدن توطئه ها و فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران شد.

سردار پاسدار سید محمد حجازی، در جمع راهپیماییان 22 بهمن ماه در میدان امامزاده شهرستان شهركرد افزود: فتنه دشمنان علیه ملت ایران تمامی ندارد و ملت ایران در برابر دشمنان برای صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
وی، به انتخابات سال 92 در كشور اشاره كرد و اظهار داشت: عده ای با بیان انتخابات آزاد فتنه انگیزی می كنند و شعور مردم را نادیده می گیرند.
سردار پاسدار حجازی گفت: در 34 سال پس از انقلاب اسلامی ایران، انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شده است و همواره مردم با حضور گسترده خود در انتخابات سرنوشت كشور را رقم زده اند.
وی یادآور شد: آنانی كه شعار انتخابات آزاد را سر می دهند، برای ضربه زدن به ملت ایران به دنبال ایجاد فتنه می باشند اما مردم یك بار دیگر پاسخ این فتنه گران را می دهند.
معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد كل نیروهای مسلح، پیشرفت های بزرگ صنعتی، كشاورزی و نظامی ایران پس از انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: به لطف خداوند با اتكال به نیروی جوان، انقلابی و متعهد، اینك انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزت است.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین نعمت‌ خداوند به ملت ایران است و باید از این نعمت بزرگ پاسداری و صیانت كرد.
سردار پاسدار حجازی گفت: مردم ایران، اكنون شاهد خودكفایی در بسیاری از زمینه ها می باشد به گونه ای که اكنون محصولات غذایی در داخل كشور تولید می شود و وابستگی خارجی در این زمینه وجود ندارد.
وی، الگو شدن ایران برای كشورهای منطقه را یاداور شد و تصریح کرد: قطع رابطه با رژیم اشغالگر قدس آرمان مردم ایران بود و اكنون مردم كشورهای آزاده جهان با الگو گیری از ایران، در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستاده اند. /س
برچسب ها: صحنه ، انقلاب ، فتنه ، خنثی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.