رئیس سازمان بسیج متضعفین از اجرای برنامه گسترده بسیج در عرصه سایبری خبر داد و گفت: هم‌اکنون شبکه عظیمی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در بسیج داریم که تجربه ارزنده‌ای را اندوخته کرده و به یکی از محورهای اصلی فضای مجازی در کشور برای تأمین انواع سلیقه هنری و فرهنگی مخاطب، به ویژه نسل جوان تبدیل شده است.

"سردار سرتيپ محمدرضا نقدی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، از اجرای برنامه گسترده بسیج براي مقابله با جنگ نرم در عرصه سایبری خبر داد و افزود: هم‌اکنون شبکه عظیمی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در بسیج داریم که تجربه ارزنده‌ای را اندوخته‌اند و به یکی از محورهای اصلی فضای مجازی در کشور برای تأمین انواع سلیقه هنری و فرهنگی مخاطب به ویژه نسل جوان تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: با رجوع به این سایت‌ها از برنامه‌ها و چگونگی جزئيات آن‌ها مطلع خواهید شد؛ امروز بسیج در این عرصه حرف اول را می‌زند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین درباره نحوه حمایت این نهاد از نخبگان علمی کشور اظهار داشت: بسیجیان نخبه، در چارچوب سازمان بسیج علمی، تحت حمایت قرار می‌گیرند؛ البته تعداد مخترعین، مبدعین و مبتکرین علمی کشور به قدری زیاد است که ما نمی‌توانیم تمامی آنان را به طور کامل حمایت کنیم.

نقدي تصريح کرد: بسیج به عنوان حلقه وصل، امکان شناسانده شدن طرح‌ها و ابتکارات نخبگان برگزيده را به دانشگاه‌ها، صنایع، مراکز تحقیقاتی و... فراهم می‌کند و در برجسته‌ترین طرح‌ها نيز  به صورت محدود، کمک‌هایی را به نخبگان ارائه خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار