رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: برنامه بسيج براي انتخابات رياست جمهوري آتي، بصيرت‌افزايي و تشويق و ترغيب همگان به حضور جدي در صندوق‌هاي راي است؛ هم‌چنين وحدت‌افزايي و تشويق همگان به همدلي و انسجام ملي و حفظ آرامش و امنيت انتخابات با مشاركت حداكثري مردم از برنامه‌هاي ما به شمار مي‌آيد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضا نقدي" رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اولين جشنواره خلاقيت‌ها و ابتكارات بسيج در جمع خبرنگاران گفت: بسيج منشا خلاقيت‌ها است  و از مسير اراده و عزمي كه براي رسيدن به اهداف بسيجي نيروهاي مومن و فداكار دارد به هر ترتيبي از ارزش‌هاي انقلابي در حدود شرعي و قانوني حمايت مي‌كند.

وي افزود: پايگاه‌هاي بسيج، ستون خيمه يك محل امن براي رسيدن به تعالي و سبك زندگي اسلامي هستند و نكته كليدي كه در موفقيت بسيج مساجد محلات ما وجود دارد انسجام، همدلي و هماهنگي بسيجيان با امام جماعت است كه رئيس مسجد محسوب مي‌شود.

نقدي با بيان اينکه هر چه قدر پايگاه‌ها فراگيرتر باشند موفقيت بيشتر است، تصريح کرد: ان‌شاءلله اين جشنواره را در سال‌هاي بعد نيز تكرار مي‌كنيم و برنامه جمع‌بندي اين جشنواره را به صورت جزوات و لوح‌هاي آموزشي براي كل پايگاه‌هاي آموزشي كشور مهيا مي‌كنيم.

رئيس سازمان بسيج مستعفين در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر موضع بسيج نسبت به خواسته مقامات آمريكايي براي مذاكرات دوجانبه با ايران گفت: موضع ما همان موضع امام خميني(ره) است يعني همان‌گونه كه امام(ره) فرمودند ما رابطه با آمريكا برقرار نمي‌كنيم مگر اين كه آدم شود؛ اين به اين معناست كه هر گاه آمريكا دست از حمايت رژيم غاصب صهيونيستي بردارد و پايگاه‌هاي نظامي و جاسوسي و شكنجه‌گري خود را جمع كند، هم‌چنين به مردم مظلوم فلسطين اجازه دهد كه آزادانه براي خود تصميم بگيرند؛ آن موقع با آمريكا مذاكره مي‌كنيم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر برنامه بسيج براي انتخابات رياست جمهوري آتي اظهار داشت: برنامه بسيج براي انتخابات رياست جمهوري آتي، بصيرت‌افزايي و تشويق و ترغيب همگان به حضور جدي در صندوق‌هاي راي است؛ هم‌چنين وحدت‌افزايي و تشويق همگان به همدلي و انسجام ملي و حفظ آرامش و امنيت انتخابات با مشاركت حداكثري مردم از برنامه‌هاي ما به شمار مي‌آيد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: نقدی ، بسیج ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار