رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در آينده نزديك، تجربيات بسيج در رويكرد جديد امر به معروف و نهي از منكر همراه با جزئيات آنها در قالب هاي مختلف همچون داستان منتشر خواهد شد تا تمام بسيجيان از اين تجربيات بهره ببرند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضا نقدي" رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جلسه ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان البرز كه با حضور "حجت‌الاسلام كازروني" نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرج برگزار شد، گفت: روش جديد بسيج در امر به معروف و نهي از منكر ايجابي است و با احصاء منكرات رايج و معروفات مغفول در هر محله، شناسايي افراد و موثرين بر افراد مورد نظر انجام مي‌شود.

نقدي به‌كارگيري روش‌هاي مبتكرانه در سالم‌سازي فضاهاي عمومي را يادآور شد و اظهار داشت: طرح ايجابي امر به معروف و نهي از منكر توسط بسيج در سراسر كشور، اجرايي شده و ثمرات بسيار خوبي نيز داشته است.

وي مواردي از موفقيت اين روش در برخورد با معضلاتي همچون ماهواره، بي‌حجابي، فريب‌خوردگان فتنه و ... را شرح داد و تصريح كرد: در آينده نزديك، تجربيات بسيج در رويكرد جديد امر به معروف و نهي از منكر همراه با جزئيات آنها در قالب‌هاي مختلف همچون داستان منتشر خواهد شد تا تمام بسيجيان از اين تجربيات بهره ببرند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين به جذب بيش از هزار نفر از اراذل و اوباش مناطق مختلف به نمازهاي جماعت مساجد با به‌كارگيري اين روش بسيج طي يك سال اشاره و خاطرنشان كرد: در دوران دفاع مقدس در مناطق غرب كشور با به‌كارگيري روش گفتگو، صحبت و اقناع فكري، از ميان چندين هزار نفر نيروي مسلح ضدانقلاب داخلي و فريب‌خوردگان كه در مقابل ايران مي‌جنگيدند بسياري به جبهه اسلام پيوسته و حتي در جنگ شهيد شدند و اين تجربه در جنگ فرهنگي امروز نيز جواب مي‌دهد.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار