قائم مقام شهردار منطقه يک، گفت: به منظور ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در ماههاي باياني سال و آماده سازي شهر براي استقبال از فصل بهار، خدمات رساني شهري در همه حوزه ها با سرعت بيشتري ارائه مي شود.

بهروز رضايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: در زمان اجراي اين طرح، کليه ادارات و نواحي موظف هستند به تقويت اکيب هاي اجرايي خود، اقدام نمايند تا با سرعت، دقت و صحت بيشتر معابر و فضاهاي شهري منطقه، پاکسازي شوند.
وي بيان کرد: در بخش خدمات شهري، نظافت زير پلها، کانال ها، مسيل ها و انهار روباز و روبسته، رفت و روب معابر، سرويس هاي بهداشتي، فضاي سبز، همچنين جمع آوري خاک و نخاله، ضايعات شاخ و برگها، شستشوي مخازن زباله، المانهاي شهري اجرا مي شود.
رضايي تصريح کرد: رفع سد معبرهاي ثابت، سيار و ساختماني، جمع آوري متکديان و گدايان، کنترل و جلوگيري از تفکيک غيرمجاز زباله، مبارزه با حيوانات موذي از اقدامات واحدهاي سد معبر بازيافت و ساماندهي است.
وي خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند در زمان اجراي طرح استقبال از بهار، مشکلات شهري را به سامانه 137 اعلام کنند، تا در مدت اجراي طرح در ناحيه محل سکونتشان، نسبت به بررسي و رفع آن اقدام شود./ز
برچسب ها: شهردار ، منطقه ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار