مدير عامل آلومينيوم هرمزگان از برگزاری مسابقات در ایام غیر تعطیل اظهار نارضایتی کرد و بیان داشت: امیدارم با حضور تاج در سازمان لیگ برتر از این پس شاهد برنامه ریزی های صحیح تر باشم.

جباری زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان پس از تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتور دارای بیشترین تعداد هواداران است از اینرو استان هرمزگان نیاز مبرم به باشگاه دارد بنابراین با کاهش تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر موافق نیستم.

وی ادامه داد: کشور ایران دارای مساحت عرضی گسترده است به هیچ عنوان با کاهش تعداد تیم ها موافق نیستم به عنوان فردی ورزشی و فعال در عرصه ورزش معتقد هستم با کاهش تعداد تیم ها شاهد افزایش دستمزد بازیکنان فوتبال خواهم بود.

جباری زاده تصریح کرد: با حضور 18 تیم در رقابت های لیگ برتر بازیکنان بیشتری شناخته و به تیم ملی معرفی می شوند اگر این تعداد تیم ها کاهش یابد با توجه به محدودیت جذب بازیکن از سوی باشگاه ها بازیکنان کمتری شناخته و دیده می شوند و سبب کاهش امنیت تیم ما نیز است.

وی افزود: برنامه ریزی لیگ مبنی بر انجام ددیارها در ایام غیر تعطیل مخالف هستم با برگزاری دیدار در روزهای تعطیل شرایط برای حضور بیشتر هواداران فراهم تر است.

امیدوارم با حضور تاج در سازمان لیگ برتر شرایط و نحوه برگزاری مسابقات تغییر یابد.

جباری زاده تصریح کرد: در نشست حاشیه ای که در اتحادیه فوتبال برگزار شد در خصوص چگونگی نحوه باشگاه داری بحث و پیش نویس هایی نیز ارائه شده است اگر پیش نویس های باشگاه داری مناسب بوده است اما در مرحله اجرا نباید بیش از امکانات موجود در فوتبال کشورمان توقع داشت./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار