فیلم سینمایی "سر به مهر" با تلفیق درام اجتماعی و مذهبی از جنس خود بدنه سینما است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ،شب گذشته در قسمت نهم از سری برنامه های هفت ویژه جشنواره فیلم فجر با اجرای "محمود گبرلو " به طور زنده از برج میلاد هادی مقدم دوست کارگردان فیلم سینمایی "سر به مهر" گفت: هم در نمایش عمومی و هم اکران آن در برج میلاد استقبال و عکس العمل مردم به فیلم خوب بود.



وی ادامه داد: ایده اصلی این کار قبل از "وضعیت سفید" وجود داشت و همین مسئله موجبات کارکردن بیشتر بر روی اثر را فراهم می‌کرد و این موضوع نیز علاوه بر کار خبری و تحلیلی در خصوص مسئله "صبا" راهکار خروج از این وضعیت غامض را نیز در اختیار بیننده قرار می دهد.



این کارگردان عنوان کرد: ما با "لیلا حاتمی" و "آرش مجیدی" از قبل صحبت کرده بودیم و حاتمی به خاطر این کار از خارج از کشور به ایران بازگشتند و حتی نریشن های کار را هم در خارج از کشور بر روی نوار ضبط و برای ما می‌فرستادند.
"محمدرضا شفیعی" تهیه کننده این اثر در ادامه گفتگو بیان کرد: حدود 11 ماه صدور پروانه نمایش و گرفتن مجوز از ارشاد به طول انجامید و ما در فاصله ای دو ماهه تمام سعی و انرژی خود را به طور مضاعف برای رساندن کار به جشنواره انجام دادیم این اثر تلفیق درام اجتماعی و مذهبی و از جنس خود بدنه سینما است./ص

براي ديدن اخبار و عكسهاي جشنواره اينجا را كليك كنيد
برچسب ها: سر به مهر ، شفیعی ، هفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار