کریم نیکو نظر نویسنده فیلم سینمایی "تاج محل" گفت: بدلیل علاقه بیش از حدم به "یک حبه قند" این فیلم را در ساختم.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران نشست پرسش وپاسخ فیلم«تاج محل» دانش اقبال شاوی کارگردان، شهلا پرویز سرابی، عبدالجبار اقبال شاوی بازیگر، مهدیار مهد لو تدوین، مسعود فیروزه مدیر تولید، کریم نیکو نظر نویسنده و محمد رضا شهیدی فر مجری در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.
دانش اقبال شاوی  در موردساخت فیلم "تاج محل " گفت: این فیلم قرار بود چهار سال پیش ساخته شود و قصد تولید فیلمی با موضوعی خانوادگی و اجتماعی را داشتیم که با کمک های رضا میر کریمی کار را شروع کردیم. میرکریمی همیشه با حمایت هایش ما را در این مسیر همراهی کرد و از اینکه به ما جوانها اعتماد کرد سپاسگزارم.
کریم نیکو نظر نویسنده فیلم در ادامه در خصوص مضمون فیلم افزود:  این فیلم برگرفته از فیلم  "یک حبه قند " و به دلیل علاقه بیش از حدم به "یک حبه قند " به تولید این فیلم پرداختیم.
مهدیار مهدلو تدوینگر در ادامه گفت: از تمامی دوستان و منتقدان بابت دیدن فیلم سپاسگزارم این فیلم محصول حوزه هنری بوده و در راستای تولید این فیلم کمک های شایانی را به ما ارزانی داشتند اما این حمایت ها قدری وظیفه مارا در تولید فیلم سنگین تر می کرد.
عبدالجبار اقبال شاوی بازیگر فیلم در ادامه عنوان کرد: کتاب های سینمایی بسیاری خواندم در این فیلم هم که پسرم کارگردانی آن را بر عهده داشت با راهنمایی هایش توانستم به ایفای نقش بپردازم.
یار محمد لو تدوینگر در ادامه بیان کرد: تدوین "تاج محل " را به صورت شبانه روزی انجام دادم و به دلیل دیجیتالی شدن کار قدری دشوار تر شده بود که با کمک های احسان شیبانی آن را به پایان رساندیم.
کارگردان در پایان خاطر نشان کرد: بازیگران کار را از بازیگران حرفه ای جنوبی تهران انتخاب کردم تا به نوع بازی اشراف داشته باشند از تمامی گروه به خاطرحمایت هایشان ممنون و سپاسگزارم./ی2

برای مشاهده آخرین اخبار، تصاویر وفیلم های جشنواره اینجا را ببنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار