جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طي بيانيه‌اي به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از مردم براي حضور در در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن بر وحدت بین نیروهای انقلاب و مسئولین تاکيد کرد.

به گزارش گروه احزاب باشگاه خبرنگاران جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت  پيروزي انقلاب اسلامي  بر وحدت بین نیروهای انقلاب و مسئولین تاکيد کرد.

متن اين بيانيه بدين شرح است:

انقلاب اسلامی  چون رودی خروشان جاری است و امروز، روزی است که ملت اسلام ندای انقلاب و خاطره 22 بهمن 58 را رساتر از همیشه فریاد می‌زند و راه ملت ایران را در جای جای اسلام نصب‌العین خود قرار می‌دهد.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از استبداد و استکبار جهانی است که سال‌های مدیدی، آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور، هویت فرهنگی، اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام شکوهمند و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، تاکید می‌کند که به یمن صبر و استقامت و مبارزات حق‌طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند و حکیمانه بزرگ معمار انقاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی، ملت ایران صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده است که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص نظام سلطه را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است.

بر همین اساس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی لازم می‌داند چند نکته را مورد توجه قرار دهد:

1)آن‌گونه که از امام (ره) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب آموختیم،‌«وحدت» رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است. وحدت این است که در تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مجال از تفرقه‌افکنی بیگانگان بگیریم. در سایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را بپیماییم و جز در مقابل ولایت الهی برای کسی سر خم نکنیم.

برخلاف رویه رهبری و عموم مردم با کمال تاسف باید گفت که در میان بعضی مسوولین و جریان‌های مختلف سیاسی که خود را مدعی دلبستگی به انقلاب می‌دانند به جای اصل بودن وحدت، تفرقه‌افکنانه میدان‌داری می‌کنند. حرکات زشت ناپسندی که این روزها بیش از همه در میان سران قوا و مسوولین قوا مشاهده می‌شود برخلاف تمام آموزه‌های مکتب اسلام و رهبری است. آیا مسوولینی که تا این درجه و جایگاه مورد اقبال مردم و نظام بودند بایستی با اختلاف، تهمت و افترا نسبت به یکدیگر، این‌گونه چوب حراج به وحدت و اعتماد عمومی بزنند؟ اتفاق زشت و ناپسند روزهای اخیر موجب رنجش رهبری، امت حزب‌الله و جریان‌های مقاومت در منطقه و آزادی‌خواهان جهانی شده که به 34 سال تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی چون الگویی گران‌قدر می‌نگرند و از آن طرف مشاهده رسانه‌های استکباری نشان می‌دهد که خوشحالی و سوت و کف حاکمان کاخ سیاه و سرکردگان رژیم صهیونیستی، فراتر از تصور برخی مسوولین که هتاکی و تفرقه‌افکنی را موجه می‌دانند حرکتی در جدول طراحی شده دشمن است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن تاکید مجدد بر وحدت بین نیروهای انقلاب و مسوولین، همه‌ی فعالان سیاسی و مسئولین قوا را به اخلاق اسلامی و رعایت حریم‌های اخلاقی دعوت می‌کند.

2) بر کسی پوشیده نیست که مردم این روزها با مشکلات جدی در عرصه‌ی اقتصادی مواجه هستند لیکن هوشیارانه نیز بر این تاکید دارند که در هیچ مقطعی از تاریخ به اندازه‌ی مقطع انقلاب اسلامی به ایران و ملت بزرگ و شریف آن و جهان اسلام خدمت نشده است. ضرورت دارد یادآور شویم که علی‌رغم تحریم‌های شدید و غلیظ استکبار جهانی، تحمیل جنگ و خسارت‌های عظیم ناشی از آن و ... در سال‌های پس از پیروزی انقلاب علاوه بر خودکفایی در بسیاری از بخش‌های اقتصادی و نیز تامین زیرساخت‌ها از مادی گرفته تا نیروی انسانی مورد نیاز در حالی که تا پیش از انقلاب اسلامی ده‌ها هزار خارجی اعم از مهندس، پزشک، کارگر ماهر، تکنسین و مدیر اقتصادی در کشور حضور داشتند اکنون با تکیه بر استعداد و تلاش جوانان مستعهد و پویای کشورمان شاهد آن هستیم که پیشرفت انقلاب اسلامی هرچند با سنگ‌اندازی برخی غافلان داخلی و نظام سلطه مواجه است اما رو به جلو و از هم‌اکنون بارقه‌های امید آن برای حضور بااقتدار جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های جهانی و بین‌المللی را نوید می‌دهد.

ملت بزرگ ایران با پشتوانه فرهنگ عظیم اسلام و 34 سال مقاومت و ایستادگی بر روی اصول و ارزش‌ها و تحمل رنج‌ها و سختی‌های فراوان شاهد پیشرفت‌های عظیم کشور می‌باشد و شاهد افول نظام سلطه و شاهد شکل‌گیری رفتارهای جنایتکارانه دشمنان خود و به نیکی درک می‌کند که در پیچ تاریخی قرار دارد و گذر از این پیچ تاریخی با وحدت و مقاومت و تبعیت از هربری حاصل خواهد شد.

اکنون جمهوری اسلامی ایران تنها کشور منطقه است که از توان بومی پرتاب و ساخت ماهواره دارای اهداف مختلف برخوردار است و به مرور زمان حیطه‌ی عمل خود در این زمینه را گسترش می‌دهد. علاوه بر این موارد که نیاز به دانش و فناوری‌های برتر دارد، کشور ما در زمینه‌ی فناوری‌های ساخت صنایع مصرفی و ملزومات زندگی نیز پیشرفت خوبی داشته است.

3) نقش ولایت فقیه در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، در راهبرد و جلوگیری از انحرافات و توطئه‌ها کاملا بر همه آشکار است. در حقیقت ولایت فقیه به عنوان نماد اسلامیت نظام و ضامن بقا و مصونیت آن از خطرات و انحرافات احتمالی و بحران‌های پیش رو بوده و هست و از طرفی پاسدار مردم‌سالاری و حقوق اساسی مردم و مبارزه با هرگونه خودسری و دیکتاتوری می‌باشد و از طرف دیگر ولایت فقیه نماد قدرت الهی و قدرت و اراده‌ی ملت ایران در مقابل ظالمان و ستمگران و استکبار جهانی است. بی‌تردید بدون این ستون اصلی و رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ادامه‌ی حرکت انقلاب اسلامی در مسیر ترسیم شده امکان‌پذیر نيست.

رهبری هوشمندانه امام (ره) و مقام معظم رهبری به خوبی ترسیم کننده نقش و جایگاه ولایت فقیه در تداوم انقلاب اسلامی و ادامه‌ مسیر پرخطر آن است که بر کسی پوشیده نیست.

4) ملت بزرگ ایران با اتکا به اسلام و فرهنگ غنی خود و بصیرت و هوشیاری دریافته که دشمنان شکست خورده‌ی انقلاب پس از انتخابات 88 این بار بنا دارند که فتنه‌ی جدیدی پیش از انتخابات شکل دهند و در این فتنه جدید نقش فتنه‌گران گذشته و جریان انحراف را در سامان دادن به اختلافات داخلی، ایجاد جو متشنج و بی‌ثباتی، تحریک قومیتی، بالا بردن مطالبات مردم، شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی، عملیات روانی و دوقطب‌سازی جامعه به «فقیر و غنی» به «اشرافیت و سرمایه‌داری» به «محرومین و مستضعفین» و ترسیم صحنه جامعه به «سیاه و سفید» و «دیو و دلبر» تعریف کرده‌اند و قطعا این توطئه با حضور پرشور و عظیم مردم در راهپیمایی و جشن بزرگ انقلاب اسلامی در 22 بهمن نقش بر آب خواهد شد.

5) با آن‌که حدود 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، و علی‌رغم تحولات عمده‌ای که در این فاصله در جغرافیای سیاسی جهان و منطقه و ایران به وقوع پیوسته است، و مسیر رو به پیشرفت ملت ایران کاملا مشهود است، لیکن حاکمان کاخ سفید هم‌چنان بر ادامه‌ی سیاست‌های خصمانه‌ی خویش با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران اصرار می‌ورزند و دست از هجمه و توطئه علیه جمهوری اسلامی و مردم انقلابی ایران برنمی‌دارند و هر روز ترفندی جدید علیه این کشور را برپا می‌کنند.

در «بحث مذاکره» توصيه‌ جدیدی که آمریکایی‌ها بدون رعایت حقوق قانونی ملت ایران به اصطلاح به بهانه‌ی فشار اقتصادی و تحریم‌ها می‌خواهند بگویند که ما فشار اقتصادی می‌آوریم تا شما تسلیم شوید.

در این میان گروه‌ها و افرادی که در جریان «خط سازش» هستند سعی دارند تا مذاکره و ارتباط با آمریکا را عادی‌سازی نمایند و چهره دیگری از نظام سلطه بنمایانند. اینک باید در مقابل پرسش‌ها و تضادهای نظام لیبرال سرمایه‌داری روشنگری کرد! البته همایش عظیم ملی مردم ایران در روز 22 بهمن امسال بر صحت خط مقاومت و پایداری گواهی خواهد داد که مردم هیچ‌گاه با مشی سلطه‌گری و وحشی‌گری آمریکا تعامل نخواهد داشت و در جهت نابودی آن تمام ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان ضمن دعوت مجدد مسئولین به اخلاق اسلامی و وحدت ذیل رهنمودهای رهبر خردمند انقلاب و گرامی‌داشت ایام پرسرور دهه فجر، همراه با امت حزب‌الله در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن حضوری دشمن‌شکن خواهد داشت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار