شوراي نگهبان با صدور بيانيه‌‌اي ضمن گراميداشت يوم‌ا... 22 بهمن، سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، ابراز اميدواري كرد كه حركت آزادي بخش ملت‌هاي اسلامي عليه حاكمان ظلم و جور، به خصوص در بحرين، هر چه سريعتر به ثمر نشيند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره‌كل روابط‌عمومي شوراي نگهبان، متن اين بيانيه بدين شرح است:

بسم ا... ‌الرحمن‌الرحيم

وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ

ملت غيور، عدالت‌خواه و ولايتمدار ايران اسلامي در 22 بهمن سال 1357 به نداي حق‌طلبي فرزندي از سلاله پاك ائمه معصومين عليهم السلام لبيك گفته و با نثار جان در قيامي عاشورايي، ضمن برچيدن بساط ظلم و جور، بر ويرانه‌هاي رژيم مستكبر و مزدور شيطان بزرگ، تنها نظام اسلامي واقعي را با هدف زمينه‌سازي ظهور بقيه‌ا... الاعظم (عج) بر پا داشت.

در حالي كه استكبار و صهيونيزم جهاني در خيال خام و رؤياي سكولاريزه كردن جهان و اعلام نظم نوين جهاني به سر مي‌برد، اين پيروزي عظيم الهي، كاخ آمال و آرزوهاي شيطاني آنها را فرو ريخت و كابوس فراگير شدن اين حركت، حضرت امام (ره) آن را به تمامي مستضعفين جهان وعده داده بود، امروز به واقعيتي انكارناپذير تبديل شده است.

همزمان با سي و چهارمين سالگرد پيروزي بزرگ مردم مسلمان ايران، ملت‌هاي مسلمان تونس، مصر و ليبي نيز دومين سال پيروزي انقلابشان را جشن مي‌گيرند و ملت‌هاي مسلمان ديگري نيز هر روز با اميد بيشتر، عليه حكومت‌هاي مرتجع و مستكبر، قيام كرده و با تأسي از انقلاب اسلامي ايران، كاخ‌هاي مستكبران را به لرزه انداخته‌اند.

پس از گذشت 34 سال از عمر پر بركت انقلاب اسلامي، اينك شاهد به ثمر نشستن آرمان‌هاي بزرگ بنيانگذار انقلاب اسلامي هستيم و امروز فرياد عدالت‌خواهي نه تنها از كشورهاي اسلامي منطقه، بلكه از قلب كشورهاي استكباري در اروپا و آمريكا نيز به گوش مي‌رسد.

امروز نور انقلاب ما در جهان فراگير شده و ايران اسلامي با رهبري عالمي فرزانه با اقتدار بر قله‌هاي سعادت و عزت تكيه كرده و اميد و الگويي براي همه مظلومين و مستضعفان جهان گرديده است و فرياد ظلم‌ستيزي، عدالت‌خواهي، حق‌طلبي و حقيقت‌جويي مردم جهان بيش از پيش، مردم بصير و متفكر را به نزديكي وعده‌هاي بزرگ الهي، پيروزي حق بر باطل، پيشوايي صالحين جهان و ظهور يگانه منجي عالم بشريت حضرت صاحب الزمان (عج) اميدوار كرده است.

شوراي نگهبان ضمن گراميداشت اين روز الهي و با آرزوي پيروزي ساير ملل مظلوم و مستضعف، به خصوص شيعيان مظلوم بحرين، در قيام‌هاي اسلامي عليه حاكمان مستبد و ظالم، از ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي دعوت مي‌كند با حضور پر شور و شكوه خود در راهپيمايي يوم‌ا... 22 بهمن، ضمن تجديد بيعت با مقام معظم رهبري با آرمانهاي امام خميني (ره) و شهداي انقلاب اسلامي ميثاقي دوباره ببندند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار