مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از عموم مردم انقلابی ایران اسلامی به ویژه حوزویان دعوت کرد تا با حضور پرشور و هوشمندانه در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در اطلاعیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن،  با اشاره به صدور پیام های انقلاب به اقصی نقاط دنیا، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش حرکت‌ها و نهضت‌های فکری جهان تشنه عدالت و مهرورزی است.
 
این نهاد حوزوی با دعوت از عموم ملت انقلابی ایران برای شرکت گسترده و دشمن شکن در رهپیمایی 22 بهمن،  تاکید کرد: حضور هوشمندانه ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی این روز، محاسبات و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی و صف‌آرایی آنان را در صحنه دشوار جنگ نرم بر هم خواهد زد.
 
متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در پی می آید:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، نقطه عطف تاریخ ایران و جهان معاصر بود که با اقتدار، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور اسلامی ایران سرافراز قطع کرد و نظامی بر پایه اسلام اصیل و ناب پی‌ریزی نمود و طنین آرمان هایش از قلب خاورمیانه تا اقصی نقاط جهان را فرا‌گرفته است.
 
و اینک این پدیده مبارک در این زمان، الهام‌بخش حرکت‌ها و نهضت‌های فکری جهان تشنه عدالت و مهرورزی است.
 
حضور هوشمندانه و مقتدر ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، همچون همیشه محاسبات و توطئه چینی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی کرده و صف‌آرایی آنان را در صحنه دشوار جنگ نرم بر هم خواهد زد.
 
حوزه‌های علمیه نیز در طلیعه سی‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همگام با مردم فهیم و شریف ایران، در راهپیمایی غرور‌آفرین پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نموده و با آرمان‌های بزرگ آزادی‌خواه قرن حضرت امام خمینی‌(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان خواهد نمود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار