جامعه اسلامی اصناف و بازار در بیانیه‌اي تاکيد کرد: مسئولان جمهوری اسلامی به‌ ویژه دولت از حاشیه‌سازی پرهیز کنند و قدرت خود را متمرکز بر حل مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی قرار دهند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن اين بيانيه به شرح زير است:

یوم الله 22 بهمن نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی فرا می‌رسد . 22 بهمن روز ورود ملت ایران از ظلمت به نور و روز آغاز آزادی،استقلال و استقرار نظام اسلامی است.روز 22 بهمن روز رهایی مستضعفین از مستکبران و نوید دهنده آزادی ملت های در بند استکبار جهانی است .روز 22 بهمن روزی که عطر ظهور منجی عالم بشریت بیش از هر زمان به مشام ملت ما رسید و هنوز ملت ما در این روز در انتظار قیام مهدوی ملت‌ها برای سرنگونی نهایی ظلم و ستم از صحنه گیتی است.
 
جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در این بیانیه نکاتی را خطاب به مردم و مسئولان مطرح کرده است:
 
1- انقلاب اسلامی محصول خون دل خوردن امام(ره) و مقام معظم رهبری ،انقلابیون بزرگ،شهدای عظیم الشان و آزادگان و ایثارگران و فداکاری ملت ایران است.این انقلاب یک انقلاب مقدس است . هر کس که از مسیر الهی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب منحرف شود و بخواهد به ملت خیانت کند،نام او به عنوان یک خائن در تاریخ ثبت خواهد شد و از او به نیکی یاد نخواهد شد.
 
2- وحدت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی مهمترین سلاح برای مبارزه با دشمنان نظام است هر کس که اختلاف بین مردم بوجود آورد،راه دشمن را طی کرده است و مردم در موقع لزوم پاسخ خیانت های او را خواهند داد.
 
3- جمهوری اسلامی اکنون در اوج قدرت،عزت و عظمت است . پیروزیهای روز افزون جمهوری اسلامی در داخل و خارج انگشت حیرت بر دهان جهانیان نهاده است.تهدیدها و تحریمهای دشمن بویژه آمریکا نمی تواند به این قدرت و عظمت آسیب رساند.بزودی دشمنان ایران و اسلام پاسخ خصومت ورزی خود را از ملت دریافت خواهند کرد.
 
4- رمز پیروزی و تداوم شکست های دشمن اطاعت از ولایت فقیه و شناخت توطئه ها و دسیسه های آمریکا،رژیم صهیونیستی و انگلیس مکار است. ما مطمئن هستیم ملت با بصیرت مثال زدنی این توطئه ها را خنثی خواهند کرد . لذا مسئولان باید با همراهی ملت و پرهیز از اختلاف بستر تداوم پیروزیهای ملت را فراهم کنند تا مشمول حمایت مردم و دعای رهبر معظم انقلاب قرار گیرند.
 
5- بیداری اسلامی در منطقه از آثار و نتایج انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی امام خمینی(ره) است. ملت های مسلمان باید هوشیار باشند وقتی آمریکا را از در بیرون کردند از پنجره نیاید.انقلاب اسلامی ایران را الگو قرار دهند و تا آخرین نفس و آخرین نفر با استکبار جهانی بجنگد و لحظه‌ای به سازش فکر نکنند. نخبگان جهان اسلام باید سازشکاران را از صفوف خود خارج کنند تا به انقلاب ناب اسلامی در طراز جمهوری اسلامی ایران برسند.
 
6- ما معتقدیم مسئولان جمهوری اسلامی بویژه دولت از حاشیه سازی پرهیز کنند و قدرت خود را متمرکز در حل مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی کنند. معیشت قشرهای محروم جامعه را تامین و کرامت انسانی آنها را تضمین نمایند.
 
7- جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در یوم‌الله 22 بهمن در سراسر کشور پا به‌ پای ملت بزرگوار ایران به خیابانها خواهند آمد تا با گام‌های استوار خود حمایت خود را از انقلاب و رهبری شجاع انقلاب اسلامی اعلام کنند و هم صدا با ملت فریاد مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر خواهند داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار