فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سی‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران در این بیانیه آمده است:

در آستانه سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرارداریم.

ضمن عرض تبریک ایام خجسته دهه فجر، یاد و خاطره بزرگ معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و سرفراز را گرامی می‌داریم.

امسال در حالی به سالروز یوم‌الله 22 بهمن نزدیک می‌شویم که شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در عرصه‌های مختلف از قبیل فن‌آوری‌های نانو، هوافضا و صنایع موشکی هستیم و این در حالی است که در سال جاری از سوی دشمنان و معاندان، شاهد ناجوانمردانه‌ترین تحریم‌ها و فشار‌ها بوده‌ایم ولی به فضل الهی همت بلند جوانان این مرز‌وبوم این افتخارات را آفریده‌اند.

در دو سال اخیر یکی از برکات انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در منطقه بوده که هر روز شاهد گستردگی آن هستیم و روزبه‌روز ضعف و زوال قدرت‌های استکباری و ایادی آنان در منطقه بیشتر می‌شود.

طبیعی است که وقتی دشمنان ما از این انقلاب آسیب جدی دیده‌اند، در پی انتقام از ملت بصیر برآمده و کینه‌توزی بیشتر داشته باشند و فشار‌های بیشتری را وارد آورند.

در چنین شرایطی ضمن لبیک‌گویی به ندای حکیمانه‌ی امام خامنه‌ای مدظله العالی با پرهیز از تفرقه و اختلاف و حفظ وحدت و همدلی در سطوح مختلف مدیریتی کشور، خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم را از اوجب واجبات می‌دانیم.

یکی از مهم‌ترین جلوه‌های حضور وحدت آفرین مردم، مشارکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه است، لذا ضمن یاد‌آوری اهمیت این حضور مردمی، ویژگی خاص این مناسبت در سال جاری را به دلیل این‌که در آستانه‌ی یک انتخاب مهم قرار داریم، گوشزد می‌نماییم و یقین داریم که امسال راهپیمایی 22 بهمن‌ماه به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشور‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و موجب تقویت روحیه‌ی ملت‌های مظلوم جهان و ناامیدی هرچه بیشتر دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

انتهای پیام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار