شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به نیابت از شرکت ملی نفت ایران در دولت های نهم و دهم پروژه عمرانی و عام المنفعه را با هدف بهره مند ساختن همه ی شهروندان از ظرفیت و توانایی های صنعت نفت در حوزه جغرافیایی وعملیاتی به مرحله ی اجرا درآورده است .



به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ این پروژه ها شامل 10 پروژه  عام المنفعه و 3پروژه شرکتی هستندکه با هزینه ای افزون بر 197 میلیارد ریال از سوی این شرکت اجرا شده اند .
در بحث پروژه های عام المنفعه صنعت نفت پل بزرگ هشت بنگله با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال احداث و تکمیل آن به دلیل  ترافیک وتردد خودروها در منطقه پرتردد هشت بنگله  برطرف و ساخته شده ، کتابخانه عمومی شهر لالی با هزینه  ای بیش از6 میلیارد ریال از سوی صنعت نفت برای مردم فرهنگ دوست و فرهنگ پرور لالی در حال اجراست.
خرید و راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا بااعتبار تقریبی 5 میلیارد ریال بمنظور بررسی واندازه گیری میزان آلاینده های سازند آسماری ، احداث سالن چند منظوره جانبازان و معلولین با هزینه ای بیش از17 میلیارد ریال که سرانه فضاهای ورزشی را افزایش داده ومشکلات ورزشی و تفریحی این قشر ایثار گر را برطرف می سازد.
بهسازی سیمای شهری با هزینه 21 میلیارد ریال در مناطق باغ ملی ، نفتون ، مصلی نماز جمعه ، سه راهی مالکریم و همچنین ایمن سازی و بهسازی جاده ارتباطی دو راهی لالی تا پرچک با اعتبار 24 میلیارد ریال از دیگر پروژه های عمرانی قابل افتتاح این شرکت است.  
مجموعه فرهنگی ورزشی نفتون با اعتبار 33 میلیارد ریال ، مسجد مرکزی کوی المهدی (عج) با هزینه ای  بیش از15 میلیارد ریال  از دیگر پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آنها در مراحل پایانی قرار دارد  و در آستانه ی بهره برداری هستند .
سید کمال موسوی گفت :احداث ساختمان اداره ایمنی و آتش نشانی با هزینه ای بیش از 6 میلیارد ریال  و بهسازی و تعمیر مهمانسرای 16 اتاقه نفت با هزینه ای بیش از 2 میلیارد ریال از جمله پروژه های انجام شده درون شرکتی  هستندکه عملیات آنها به پایان رسیده است . 
احداث ساختمان ادارات حراست و آموزش با اعتباری بیش از16 میلیارد ریال و تعمیر و بهسازی حسینیه بخش عنبر با اعتبار بیش 2 میلیارد ریال که با هدف ایجاد فضای مناسب مذهبی جهت انجام فرائض دینی و مراسمات مذهبی در این بخش محروم از دیگر پروژه های این صنعت است ./س


برچسب ها: افتتاح ، نفت ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.