هم‌زمان با دهه‌ی مبارک فجر 58 پروژه‌ی عمرانی،‌ تولیدی در شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، «نیکزاد»، استاندار اردبیل در این مراسم با اشاره به این‌که این پروژه‌ها شامل 53 پروژه‌ی عمرانی با اعتبار 19 میلیارد تومان و پنج طرح تولیدی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری دو میلیارد تومان است، افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تنها با نیت خالصانه خدمت بی‌منت اجرایی و عملیاتی شد و انتظار می‌رود بیش از هر زمان دیگر بستر برای خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به این مردم فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود آن‌که از سوی نظام‌های سلطه تحت فشار و تنگنای اقتصادی، سیاسی و موضع‌گیری‌های خصمانه است، اما در این 34 سال ذره‌ای از آرمان خود عدول نکرده و عقب‌نشینی نداشته است.

استاندار اردبیل با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران به علت همین اقتدار و عظمت امروز مورد توجه و الگوی بسیاری از آزادیخواهان و کشورهای مسلمان قرار گرفته است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به این کشورها و ملت‌ها قدرتی را نشان داده که هیچ اندیشه دیگری نمی‌تواند آن را شکست داده و یا آن را مقهور کند.

نیکزاد ادامه داد: ‌در حالی که جمهوری اسلامی ایران روز به روز در سنگر پیشرفت، توسعه و عزتمندی رو به جلو حرکت می‌کند، اما در مقابل، هر روز بر ذلت و خفت استکبار جهانی افزوده شده و دشمنان این ملت قادر نیستند برای حاکمیت نظام اسلامی بیش از این یاوه‌سرایی کنند.

وی تنها رمز پیروزی و شکست‌ناپذیری ملت ایران را حفظ وحدت با محوریت ولایت و داشتن بصیرت دانست و گفت: تا زمانی که به چنین نیروی مستحکم آراسته هستیم، قطعاً دشمن نمی‌تواند کاری از پیش برده و در حق این ملت، اندیشه‌ی فاسد خود را رخ بنمایاند.

براساس این گزارش، استاندار اردبیل در سفر به شهرستان گرمی، پست 236 کیلوولت شهرستان گرمی را در ایام پیروزی انقلاب افتتاح کرد.

نیکزاد در این مراسم گفت:‌ به برکت انقلاب اسلامی امروز خدمت‌رسانی به مردم به یک رقابت تنگاتنگ میان مسوولان و مدیران تبدیل شده است.

وی با یادآوری این‌که در این مسیر خدمت‌رسانی دولت دهم گوی سبقت را از همه‌ی دولت‌های گذشته ربوده است، خاطرنشان کرد: رییس جمهور پرتلاش ما تأکید کردند که تا روز آخر باید آماده و سر حال در میدان خدمتگزاری حاضر باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، گرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.