مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در خصوص اخراج کارگران در ماههای پایانی سال هشدا داد

به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد راستی دوشنبه شب در حاشیه جلسه شورای اشتغال استان هرمزگان در جمع خبرنگاران نسبت به تعدیل نیرو در ماههای پایان سال به دستگاههای اجرایی و سایر مراکز هشدار داد و افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماههای پایانی سال هیچ کدام از دستگاهها و سازمان ها حق اخراج و کاهش نیروهای خود را ندارند.

وی ادامه داد: در صورت اخراج کارگران، اداره کل تعاون و کار هرمزگان قطعا نسبت به بازگشت به کار این کارگران اقدامات لازم را انجام می دهد و با دستگاههای متخلف نیز به صورت قانونی برخورد می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: از مردم و کارگران می خواهیم در صورت مشاهده بروز چنین تخلفاتی حتما اداره کل کار هرمزگان را در جریان قرار دهند تا بازرسان کار هرمزگان اقدامات قانونی لازم را در برخورد با متخلفان انجام دهند.

راستی خاطرنشان کرد: همچنین تمهیداتی در نظر گرفته شده تا حقوق و عیدی کارگران هرمزگان در ماههای پایانی سال به خوبی و بدون هیچ مشکلی پرداخت شود.

وی همچنین در خصوص نرخ بیکاری فعلی استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به مشاغل ایجاد شده در هرمزگان نرخ بیکاری در این استان در حال حاضر 11.2 درصد است، این درحالی است که این رقم در گذشته 12.6 درصد بود و در مجموع نرخ بیکاری هرمزگان نسبت به کل کشور مناسب است. /ک
برچسب ها: تعدیل ، نیرو ، اخراج ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.