معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور رفاه حال مسافران ، طرح بهسازی و رفع مشکلات پایانه های حمل و نقل عمومی در سطح منطقه به اجرا در آمد.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان وتشویق بیشتر شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی ، طرح بهسازی و تقویت سیستم روشنایی پایانه های اتوبوسرانی، مینی بوس رانی و تاکسیرانی علم و صنعت و رسالت اجرا شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 4 در ادامه از راه اندازی خط تاکسیرانی در شهرک شهید بهشتی خبرداد و گفت: به منظور رفاه حال دانشجویان و اهالی شهرک شهید بهشتی ، پس از اخذ تاییدیه پلیس راهور منطقه 4 و مجوز کمیته حمل و نقل عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، خط تاکسی از شهرک شهید بهشتی به فلکه دوم تهرانپارس راه اندازی شد.

میرزایی ، با اشاره به احداث فضای ایمن جهت توقف تاکسی ها در برخی از نقاط منطقه تصریح کرد: در راستای یکپارچه سازی هستیم. همچنين حمل و نقل عمومی و طراحی خطوط محلی و همچنین جلوگیری از ترافیک ناشی از پیاده و سوارشدن مسافران در حریم تقاطع توقفگاه تاکسی و مسافران ، ایجاد توقفگاه های تاکسی در سطح منطقه توسعه می یابد.

وی اضافه کرد: هم اکنون یکی از این توقفگاه در ضلع جنوب شرقی خیابان آیت شمالی بالاتر از تقاطع رسالت احداث شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 از رفع مشکلات ترافیکی گذرگاه های پرتردد خبرداد و بیان کرد: به منظور جلوگیری از تداخل وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال خیابان بنی هاشم حد فاصل خیابان شهید رحیمی کلور تا خیابان شهید پرتوی احداث رفیوژ میانی در دستور کار قرار گرفت.

میرزایی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی این معاونت در طرح استقبال از بهر ، ترافیک روزهای پایانی سال روانتر خواهد شد./ز

برچسب ها: پایانه ، ترافیک ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار