نمایشگاه کتاب دهلی نو از امروز 16 بهمن ماه و با حضور ایران گشایش می­یابد

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه­های فرهنگی ایران بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی­نو با حضور بیش از 30 کشور و جمهوری اسلامی ایران از امروز 16 بهمن آغاز به کار می­کند.
موسسه نمایشگاه­های فرهنگی ایران به نمایندگی از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نشر ایران در یک غرفه 18 متری در این نمایشگاه حضور دارد.
در این غرفه بیش از 350 عنوان کتاب در حوزه­های مختلف ادبیات، شعر، داستان، هنر، دین، تاریخ اسلام، ایران شناسی، قرآن، ادبیات دفاع مقدس و کودک و نوجوان از بیش از 60 ناشر ایرانی به نمایش گذاشته شده است.
معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و دعوت از ناشران شبه قاره برای حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دیگر فعالیت­های ایران در این نمایشگاه است.
نمایشگاه کتاب دهلی­نو تا سال گذشته به صورت دو سالانه برگزار می­شد که از سال جاری به صورت سالانه برگزار می­شود. این نمایشگاه به مدت 7 روز تا 22 بهمن ماه برپا خواهد بود و فرانسه میهمان ویژه این نمایشگاه است.
موسسه نمایشگاه­های فلرهنگی ایران به نمایندگی وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی تاکنون در سه دوره این نمایشگاه حضور یافته است./ي2
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، دهلی نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار