مسئول غرفه انتشارات اسرا در سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن از فروش فوق العاده کتاب مفاتیح الحیات در نمایشگاه کتاب این دوره از مسابقات خبر داد.

احمد جعفری در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قران کریم در سالن هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: از زمان آغاز مسابقات سراسری قران کریم و استقرار در نمایشگاه کتاب این مسابقات، کتاب مفاتیح الحیات، فروش فوق العاده‌ای داشته است.

مسئول غرفه انتشارات اسرا افزود: از آغاز مسابقات قرآن در مازندران، 130 جلد از این کتاب توسط علاقه‌مندان خریداری شده است.

جعفری با اشاره به اینکه کتاب مفاتیح الحیات در چهار فصل و 776 صفحه به قلم آیت الله جوادی آملی و انتشارات اسراف منتشر شده است، گفت: این کتاب در شش ماه از زمان نخستین انتشار، امروز به چاپ هفتادم رسیده است.

وی با بیان اینکه کتاب کوثر بلایا از دیگر نوشته‌های آیت الله جوادی آملی است که در تیراژ 3 هزار جلد و 175 صفحه و سه بخش منتشر شده است، افزود: این کتاب یک هفته پس از انتشار، به چاپ دوم رسید.

به گفته وی: جلد 27 تسنیم از مجموعه تفسیرهای قران آیت الله جوادی آملی که مرتبط با آیات 118 تا 165 سوره انعام در 3 هزار نسخه و 736 صفحه برای نخستین بار دراین نمایشگاه عرضه شده است./س

برچسب ها: فروش ، مفاتیح ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.