مدیر صنایع کشاورزی و روستایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: وضعیت ظاهری، رنگ محصول، سلامت و پاکیرگی محصول و در آخر نظم و ترتیب چیده شدن محصول و ظروف بسته بندی را باید از مهم ترین عوامل در فروش بهینه تولیدات بدانیم.




 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،ایاز برنو در این خصوص گفت: درجه بندی تاثیر مستقیمی به ظاهر محصول دارد.

وی تشریح کرد: خرید کالاهای خوش ظاهری با کیفیت، مناسب و یکنواخت، خواست اصلی هر مشتری به هنگام ورود به یک فروشگاه است.

برنو ادامه داد: محصولاتی با ظاهری شکیل و خوش آب و رنگ با قیمتی بالاتر به فروش می رسند.

مدیر صنایع کشاورزی و روستایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با عنوان نمودن عامل تاثیرگذار در انتخاب اکثریت خریداران یادآور شد: 90 درصد خریداران میوه از روی ظاهر، ان را انتخاب و خریداری می کنند.

برنو با اشاره‌ای به امتیاز موثر در ایجاد رغبت در مشتری افزود: درجه بندی محصولات در مطمئن کردن مشتری برای خرید و پرداخت مبلغ تعیین شده کالاهای مناسب تاثیرگذار است.

برنو تاکید کرد: در حال حاضر بهترین مرجع برای تعیین ویژگی‌های مناسب یک محصول درجه بندی شده، مشخصات ارایه شده توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: کشاورزی ، تولیدات ، محصول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.