دبير كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و تغيير معادلات قدرت در جهان گفت: بدون شك انقلاب اسلامي متغير اصل تحولات جهان در سه دهه اخير بوده است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ محمد نبي حبيبي، دبير كل حزب موتلفه اسلامي در پايان نشست دبيران اين حزب با اشاره به سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و تغيير معادلات قدرت در جهان گفت: بدون شك انقلاب اسلامي متغير اصل تحولات جهان در سه دهه اخير بوده است.

وي با تجليل از شخصيت امام خميني(ره) به عنوان منجي قرن ما اظهار داشت: نام امام خميني(ره) و انقلاب اسلامي اصلي‌ترين نام در قرن ماست. او پيامبرگونه پيش گويي فروپاشي يكي از دو قدرت جهان را كرد و تحقق يافت.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: عصر امام خميني عصر افول قدرت هاي شيطاني و ظهور قدرت الهي جمهوري اسلامي است. ما ايرانيان افتخار مي‌كنيم كه چنين رهبر الهي داشتيم و افتخار مي‌كنيم كه مقام معظم رهبري راه "امام خميني(ره)" را با قدرت دنبال كردند و بيني ابرقدرتها را در جنگ نرم عليه ملت ايران به خاك ماليدند.

حبيبي تصريح كرد: امروز اقتدار ملت ايران در منطقه و جهان تثبيت شده است و دشمنان اسلام و ايران را از ضربه زدن به كشور نااميد كرده است. رونمايي از پيشرفتهاي كشور در روزهاي دهه فجر واقعا غرور انگيز است.

وي افزود: دهه فجر يك فرصت براي بازخواني دستاوردهاي انقلاب است و بدون شك مردم در حفظ اين دستاوردها حرف اول را زده و مي زنند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي در ادامه با اشاره به كشف ارتباط برخي از به اصطلاح روزنامه‌نگاران با شبكه‌هاي جاسوسي دشمن و اعتراض وزارت خارجه انگليس بيان داشت: وزارت خارجه انگليس مي‌گويد با روزنامه‌نگاران مستقل در ايران برخورد مي‌شود و ما از آنها حمايت مي‌كنيم.

وي ادامه داد: ما مي‌گوئيم همين حمايت شما سند مستقل نبودن آنهاست. اين حمايت انگليس در نزد ملت ما آنها را وابسته به دولت انگليس و حقوق بگير بي‌بي‌سي معرفي مي‌نمايد و در نتيجه مردم ما مي‌گويند ما نبايد در داخل اجازه دهيم عده‌اي به نام روزنامه‌نگار تحت‌الحمايه انگليس و بي‌بي‌سي باشند هر چند نام خود را روزنامه‌نگار مستقل! بگذارند.

وی اضافه کرد: اين خواسته ملي از مقامات امنيتي و قضايي است که مي‌خواهند با اين پديده زشت وابستگي به بيگانگان در عرصه رسانه‌هاي كشور برخورد كنند.

حبيبي خاطرنشان كرد: رصد ارتباطات مشكوك برخي از عناصر رسانه با اجانب مهم است و مي‌تواند نوعي پيش‌گويي از فتنه در سال جديد باشد.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حمله رژيم صهيونيستي به سوريه گفت: رژيم صهيونيستي با ماجراجويي دست به يك حماقت زده است. اين ماجراجويي ضربه سنگين ديگري بر آنها وارد خواهد ساخت. طبيعي است كه حق سوريه براي مقابله به مثل، وفق معاهدات بين‌المللي محفوظ است.

وي سكوت سازمان ملل، ناتو، سازمان همكاري اسلامي و بعضي مجامع بين‌المللي در اين حمله را تقبيح كرد و اظهار داشت: اين حمله در حقيقت براي ايجاد يك منفذ تنفس براي تروريست‌ها بوده و بهترين سند براي همگرايي تروريست‌هاي ضد دولت سوريه با رژيم صهيونيستي در ضربه زدن به يكي از اصلي‌ترين حلقه‌هاي مقاومت در منطقه است.

حبيبي همچنين با اشاره به اوضاع مصر تاكيد كرد: ليبرالها، سكولارها و آنهايي كه با حاكميت اسلام در مصر مخالفند، منشاء ناآراميها در مصر هستند. آنها مأمورند از سوي آمريكا به دولت مصر فشار بياورند تا دولت امتياز بيشتري به آمريكا بدهد و مواضع ضد صهيونيستي خود را فراموش كند.

وي افزود: انقلابيون در مصر، تونس و يمن و ديگر كشورهاي رها شده از بند ديكتاتورها مي‌دانند آمريكا مشغول مصادره انقلاب در اين كشورها است تا دوباره سلطه خود را بر ملت هاي رها شده تحميل كند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي همچنین با اشاره به بيانات مهم مقام معظم رهبري در ديدار با مسئولان نظام و ميهمانان كشورهاي اسلامي درباره هوشياري در برابر توطئه‌هاي دشمن خاطر نشان كرد: نخبگان جهان اسلام بدانند اگر به سمت همگرايي نروند دشمن نسبت به براندازی دولتهاي جديد اقدام خواهد كرد. آمريكا در همگرايي نخبگان كشورهاي اسلامي اختلال مي‌كند لذا بايد نقشه‌هاي دشمن را تشريح كرد و اتحاد و همبستگي اسلامي و ملي را جدي گرفت.

حبيبي در پايان هوشياري بيشتر مسئولان و رسانه‌ها را در رابطه با تغييرات دولت آمريكا لازم دانست زيرا به نظر مي‌رسد كه دولت اوباما در اين تغييرات در پي سياست جديدي در جهان و به ويژه منطقه خاورميانه است كه تفرقه‌اندازي و ايجاد درگيري‌هاي داخلي و تخريب‌هاي كشورهايي كه نهضت بيداري اسلامي را به پا داشته اند در نظر دارد که نياز به تحليل دقيق و تبديل تهديد ها به فرصت دارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حبیبی ، نشست ، دبیران ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار