عبدالملکی گفت: مشارکت ان‌شاءالله از ۵۰ درصد عبور می‌کند. رسانه‌ها هم کمک کنند که مردم منهای اینکه به چه کسی رأی می‌دهند حتماً مشارکت کنند

حجت‌الله عبدالملکی نماینده ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در دور دوم چهاردهمی دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: تمام تلاش خود را مصروف این کردیم که منهای اینکه به چه کسی رأی داده می‌شود، همه مردم عزیز پای صندوق رأی حاضر شوند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی من این است که مشارکت ان‌شاءالله از ۵۰ درصد عبور می‌کند. رسانه‌ها هم کمک کنند که مردم منهای اینکه به چه کسی رأی می‌دهند حتماً مشارکت کنند تا فردا یک جشن ملی را برگزار کنیم.

نماینده جلیلی در ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی وی از نتایج چیست، اذعان کرد: شمارش آرا باید شروع شود و می‌دانید که اعلام نتایج پیش از موعد جرم است، اما مسیر برای جبهه انقلاب و همه مردم ایران بسیار دلگرم‌کننده است. تاکید ویژه روی مشارکت داریم و کام مردم هم شیرین خواهد شد.

وی بیان کرد: در اجرای سالم انتخابات انصافاً جمهوری اسلامی یکی از پرافتخارترین کشورهاست. نظامات و سیستم‌ها برای اخذ رأی و برای نظارت بر صندوق در داخل شعب خیلی نظارت قوی است.

عبدالملکی بیان کرد: در عین حال پدیده خرید و فروش آرا را هم داریم که خارج از شعب است و حجم زیادی شکایت و اعلام تخلف را با این عنوان دریافت کرده‌ایم که البته خارج از شعب است. جدای از این عارضه، فرایند اخذ رأی و شمارش و اعلام نتایج انصافاً اختلافش به درصد نمی‌رسد.

نماینده جلیلی در ستاد انتخابات کشور بیان کرد: وزارت کشور واقعاً تمام تلاش خود را برای امانتداری به کار گرفته است و این انتخابات از جهت سازوکار‌های اجرایی یکی از سالم‌ترین انتخاباتی است که برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار