صالحی امیری گفت:اراده نظام بر برگزاری انتخابات حداکثری و اراده مردم حضور در صندوق‌های رأی است که در نتیجه برنده مردم و نظام هستند.

سید رضا صالحی امیری در گفتگو با خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: روند مشارکت و روند کلی انتخابات نسبت به هفته قبل مثبت است.  مسائل فرعی مثل همه انتخابات وجود دارد که با پیگیری و گفتگو حل و فصل می‌شود؛ با مسائل جدی برخورد نکرده ایم.

وی افزود: اراده نظام بر برگزاری انتخابات حداکثری و اراده مردم حضور در صندوق‌های رأی است که این دو اراده وفاق و انسجام ملی ایجاد می‌کند که برنده مردم و نظام هستند و شخص نیست؛ هیچ کس نباید احساس کند او برنده است. اگر میزان مشارکت بالای ۵۰ درصد باشد، نظام برنده است، چون قدرت ملی ایران افزایش می‌یابد و مردم برنده اند که تغییری در سفره و معیشت آنها احساس خواهند کرد.

صالحی امیری با بیان اینکه ما به عنوان نمایندگان آقای پزشکیان آرزوی مشارکت حداکثری و تغییر در معیشت مردم ایران را داریم، گفت: امشب تا صبح در وزارت کشور مهمان این مجموعه هستیم. رفتار وزیر کشور و مجموعه وزارت کشور با ما بسیار اخلاقی و با مدارا و شایسته بود و ما گله‌ای نداریم. برخی گزارش‌ها از برخی صندوق‌ها می‌رسد که در یک محیط دوستانه و با گفتگو حل می‌کنیم. نسبت به روند کلی انتخابات مشکل خاصی را احساس نکرده ایم. ما به عنوان نمایندگان آقای پزشکیان مساله‌ای را نه مشاهده کرده و نه باور کرده ایم که اتفاق افتاده باشد. اگر هر مشکلی باشد با خود وزارت کشور منعکس می‌کنیم؛ این مسائل در روند کلی انتخابات تاثیر جدی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار