جانشین رئیس اجرائیات راهور ناجا از توقیف خوردوهایی که جرایم آنان از یک میلیون بگذرد خبر داد.

سرهنگ رضوان فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در صورتی که جریمه ها به مرز یک میلیون تومان برسد بعد از گذشت 5 ماه این دسته از خودروها توسط ماموران راهور توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به توقیف خودرو صاحب و مالک خودرو نیز باید میزان جریمه خود را تسویه و هزینه پارکینگ را پرداخت و پس از دریافت برگه عدم خلافی می توانند خودروی خود را از پارکینگ بیرون آورند.

سرهنگ رضوان فر اظهار داشت: رانندگان پس از مراجعه به مراکز پرداخت جرایم می توانند از جریمه های خود را کاهش دهند چرا که در موردی بوده که راننده قبل از پرداخت جرایم اعتراض زده و 400 تا 700 هزار تومان کسری جریمه برخوردار شده است.

جانشین رئیس پلیس اجرائیات راهور ناجا بیان کرد: استعلامی که پلیس برای میزان جریمه می گیرد یک ماه عقب تر است یعنی آنکه میزان جریمه اعلامی قبل از یک ماه گذشته است.
وی در خاتمه اذعان کرد: جرایم سال 90 که دو برابر شده بود بخشوده و به حالت قبلی بازگشت اما مدتی بیش به این دسته از رانندگان پیامک زدیم و اخطار دادیم که در صورت عدم پرداخت جرایم جریمه ها به حالت سابق بر خواهد گشت و برای بار دیگر جریمه های خودروها دو برابر می شود از قبیل هم به یکسری از رانندگان برای پرداخت جرایم زمان دادیم اما به دلیل بی توجهی به این اخطار پس از اتمام زمان جرایم دوبرابر  شد./ف

برچسب ها: مساوی ، جانشین ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار