لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون فیلم‌های سینمایی و با مفاهیمی چون میراث فرهنگ و صنایع دستی در جشنواره فیلم فجر داوری می‌کند.

"لاله اسکندری" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  باشگاه خبرنگاران حاضر در برج میلاد گفت: متأسفانه تماشای چند فیلم سینمایی را در برج میلاد از دست دادم اما در سالن‌های دیگر سینمایی که فیلم‌ها را نمایش می‌دهند آنها را دنبال خواهم کرد.
وی که یکی از داوران حاضر در جشنواره است ادامه داد: من از سال گذشته در جشنواره کودک به عنوان داور از سوی میراث فرهنگی انتخاب شدم امسال نیز برای دومین بار این اتفاق رخ داد.
وی افزود: به دلیل کارهایی که در حوزه‌ی صنایع دستی و میراث فرهنگی داشتم و همچنین همکاریم با شهرداری قرار بر این شده تا به فیلم‌هایی که به موضوعات چون میراث فرهنگی، صنایع دستی و آثاری از این قبیل پرداخته را داوری کنیم.
اسکندری تصریح کرد: اسم‌های جدیدی را به عنوان کارگردان در جدول فیلم‌های جشنواره دیدم که شاید جای کارگردانان پیشکسوت خاصی بود.
وی اظهار داشت: گرچه این موضوع نیز جزء اتفاقات خوب سینمای ایران است که شاهد نگاه به آثاری جدید از فیلم‌سازان نسل جدید باشیم.
"اسکندری" برج میلاد را مکان مناسبی برای نمایش و دور هم جمع شدن هنرمندان و اهالی رسانه عنوان کرد و گفت: در سالیان گذشته این دو گروه از یکدیگر جدا بودند اما طی این چند سال اخیر فرصتی فراهم شده تا هنرمندان و اهالی رسانه و همچنین مخاطبان دور هم جمع شده و به گفت و گو بپردازند./ص


براي ديدن اخبار و عكسهاي جشنواره اينجا را كليك كنيد
برچسب ها: اسکندری ، جشنواره ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار