استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره باعث شد بلیت سفید بفروشیم.

رضا سعیدی‌پور، مدیر سینما آزادی در گفتگو با خبرنگار حوزه باشگاه خبرنگاران در خصوص جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره امسال علی‌رغم شایعات مبنی بر استقبال نکردن مردم در دو روزه‌ی نمایش فیلم‌ها از رونق و استقبال خوبی برخوردار بود.



وی افزود: می‌توان جشنواره فیلم فجر نسبت به جشنواره‌های دیگر از نظر مخاطبان جزء بهترین جشنواره‌هاست.
سعیدی‌پور در خصوص فیلم‌های جشنواره گفت: به دلیل اکران فیلم‌ها به صورت دیجیتال امسال به مشکل خاصی برخورد نکردیم و همه‌ی فیلم‌ها به جز فیلم " هیچ کجا، هیچ کس" که با تأخیر 45 دقیقه‌ای همراه بود در رأس ساعت خود اکران شد.
وی افزود: بر‌خلاف انتظار ما مبنی بر استقبال کم مردم خوشبختانه فیلم‌ها از استقبال خوبی برخودار بودند و حضور عوامل فیلم در زمان اکران به این موضوع دامن می‌زند .
وی عنوان کرد: در این دو روز فیلم "حوض نقاشی" به کارگردانی "مازیار میری" و " رسوایی" به کارگردانی "مسعود ده‌نمکی" از استقبال بالای مردم برخوردار بود به طوری که بجز فروش بلیط‌های سفید و استقرار مردم بر روی موکت‌های سینما راه حل دیگری برای تماشای آثار وجود نداشت.
سعیدی‌پور خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال خوب مردم شب گذشته برای فیلم "حوض نقاشی" سانس فوق العاده داشتیم اما به دلیل نریخته شدن فیلم "رسوایی" در سرورهای سینما موفق به اکران این فیلم در سانس‌های فوق‌العاده نشدیم./ص

براي ديدن اخبار و عكسهاي جشنواره اينجا را كليك كنيد
برچسب ها: سینما ، فروش ، بلیط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار