اميرحسيني، کاپيتان تيم واليبال پيکان گفت: با توجه به آن که از تيم ملي واليبال خداحافظي کرده‌ام در صورت دعوت مجدد فکر نمي‌کنم که به تيم ملي برگردم.

اميرحسيني، کاپيتان تيم واليبال پيکان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ولاسکو يکي از مربيان خوب و صاحب نام واليبال در سطح جهان محسوب مي‌شود وي کارش را به خوبي مي‌داند.

وي تصريح کرد: به نظر من ولاسکو نه تنها از نظر فني داراي دانش بسيار بالايي است بلکه وي از علم روان شناسي هم اطلاعات زيادي مي‌داند و در طول مدت 2 سال حضورش در ايران به خوبي بازيکنان ايراني را شناخته و به خلق و خوي آنها آشناست.

وي گفت: من سال گذشته پس از پايان مسابقات جهاني ژاپن از تيم ملي خداحافظي کرده‌ام و فکر نمي‌کنم که دوباره برگردم، اميدوارم تيم ملي ايران در مسابقات ليگ جهاني بتواند حضوري موفق و درخشان را تجربه کند.

وي در خصوص دلايل خداحافظي خود از تيم ملي واليبال گفت: به دليل بالا رفتن سن تصميم گرفتم که در عرصه باشگاهي به کار حرفه‌اي خود در رشته واليبال ادامه دهم.

وي تصريح کرد: در اکثر کشورهاي دنيا واليباليست‌ها به خصوص در پست پاسور حتي تا 40 سالگي هم در تيم هاي ملي خود حضور موفق و قابل قبولي دارند اما در ايران وضعيت به گونه‌اي است که وقتي سن يک بازيکن از 30 سال عبور مي‌کند نگاهها به وي متفاوت‌تر مي شود به گونه اي که اکثر بازيکنان داراي اين ويژگي اقدام به خداحافظي کردن از اين تيم ملي مي‌کنند.

وي در خصوص سطح کيفي ليگ برتر امسال گفت: رقابتهاي باشگاهي امسال يکي از حساسترين بازيهاي تاريخ واليبال کشور محسوب مي‌شود به طوري که براي رسيدن به نتيجه برد نبايد از هيچ تلاش و کوششي دريغ کرد. حتي تيم هاي قعر جدولي همه زنگ خطري بزرگ محسوب مي‌شوند و نبايد از آن‌ها غافل شد./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار