یک سارق ناشی پس از تلاش بسیار در ربودن کیف های زنانه صاحب یک دفتر چه اقساط بانک گردید.

 رئیس کلانتری 133 شهرزیبا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: ماموران این یگان با شناخت مجرمان سابقه دار و زیر نظر گرفتن فعالیت آنان در صدد هستند که اجازه هیچ گونه فعالیت مجرمانه ای را به آنان ندهند.

سرگرد کرمی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص ماموران این کلانتری در حین گشت زنی مستمر خود در ساعت 15:40 9 بهمن ماه سال جاری به فردی سابقه دار به هویت ابراهیم 24 ساله که در حال گذراندن عرض خیابان بود مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران به دلیل سوابق قبلی فرد نامبرده جهت بررسی به سمت وی حرکت نمودند که متهم بلافاصله با رویت ماموران اقدام فرار کردند که در یک تعقیب و گریز طاقت فرسای پلیس ماموران موفق به دستگیری نامبرده شدند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: ماموران طی بازرسی بدنی از متهم توانستند یک فقره کیف پول زنانه، 100 هزار تومان وجه نقد و مقادیری وسایل مربوط به زنان و یک فقره دفتر چه اقساط بانک انصار متعلق به زنی به نام زهرا کشف و ضبط گردید لذا متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود معترف گردید و در نهایت پرونده نامبرده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید./ز

برچسب ها: سارق ، اقساط ، ناشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار