با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، تشکیل تیم‌های شناسایی و کنترل تردد سارقان سابقه دار به مخفیگاه و پاتوق مجرمان، گشت‌های هدفمند و ایست و بازرسی‌های مقطعی با هدف شناسایی و دستگیری متخلفان، مأموران انتظامی موفق شدند یک هزار و 326 دستگاه خودرو و دو هزار و 986 دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف کنند.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، قربانعلی داوطلب از دستگیری 528 سارق و کشف یک هزار و 31 فقره سرقت در 10 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت مأموران این فرماندهی با تلاش و فعالیت مضاعف در جهت تأمین امنیت در سطح شهرستان بجنورد موفق به کشف این تعداد سرقت شدند.

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، تشکیل تیم‌های شناسایی و کنترل تردد سارقان سابقه دار به مخفیگاه و پاتوق مجرمان، گشت‌های هدفمند و ایست و بازرسی‌های مقطعی با هدف شناسایی و دستگیری متخلفان، مأموران انتظامی موفق شدند یک هزار و 326 دستگاه خودرو و دو هزار و 986 دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد همچنین از دستگیری 296 نفر فروشنده مواد مخدر طی مدت یادشده خبر داد و گفت: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر، از این افراد مقدار 99 کیلو و 400 گرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

وی یادآور شد: طی 10 ماهه سال جاری مأموران انتظامی این فرماندهی موفق شدند تعداد 879 نفر معتاد تابلو و خطرناک را در سطح شهرستان بجنورد جمع آوری کرده و جهت غربالگری به کمپ ترک اعتیاد «لنگر» منتقل شدند.

داوطلب یادآور شد: مأموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و کنترل محل تردد سارقان و طی عملیات پلیسی موفق به برگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان شدند که این سرعت عمل در کشف و دستگیری مجرمان موجب رضایتمندی عمومی شهروندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در پایان از کاهش 23 درصدی وقوع سرقت‌ها طی 10 ماهه اول سال جاری خبر داد.
برچسب ها: سارق ، پاتوق ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.