لیزلی هازلتون ضمن ارائه خصوصیات رسول اکرم (ص) و اذعان به اینکه اسلام سریع الانتشارترین دین دنیا و دین وحدت است فرقه گرایی مسلمانان را تعجب آور دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دار الاخبار، "لیزلی هازلتون" نویسنده یهودی ساکن آمریکا با نوشتن کتابی در مورد رسول اکرم (ص) تحت عنوان "اولین مسلمان ... قصه محمّد (ص)" که در "سیاتل" آمریکت نگاشته شده است تاکید کرد اسلام سریع الانتشارترین دین در دنیا و تنها پدیده ای است که با حوادث جهانی بیشترین ارتباط را پیدا می کند که نمود آن را می توان به وضوح در جنگ عراق و افغانستان مشاهده کرد.


هازلتون که پژهشگر عرصه دین، سیاست، و تاریخ خاورمیانه است در زونامه "هافینگتون" با انتشار مقاله با عنوان "هفت حقیقت غافلگیر کننده محمّد (ص)" از عظمت شخصیت حضرت رسول (ص) ابراز شگفتی کرده است. وی با ذکر هفت خصوصیت مورد نظر خود در پایان تاکید کرده تا کنون تصویر درستی از دین و منش محمّد (ص) ارائه نشده است، او مردی است که با انواع فتنه و طایفه گری و نژادپرستی ها مبارزه کرد و اینکه در حال حاضر مسلمانان علی رغم اینکه پیرو یک چنین شخصیتی هستند و دین و پیامبر واحدی نیز دارند اما به فرقه های متعددی تقسیم شده اند جای تعجب و محکومیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار