معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل دو تقاطع غیرهمسطح محورهای مواصلاتی شهرستان خمین 13میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که بزودی تخصیص داده می شود.

صادقی در بازدید از طرح های راه سازی شهرستان خمین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: این میزان اعتبار برای تقاطع کمربندی خمین در محور محلات و تقاطع خمین به اراک هزینه خواهد شد.
وی با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی این پروژه ها، گفت: امیدواریم با تخصیص این اعتبار اوایل سال آینده شاهد بهره برداری از این محورها باشیم.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ارتباط با پروژه های راه سازی کشور افزود : 36 پروژه بزرگ درحال ساخت است که تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی طول این راهها را یکهزار و 905 کیلومتر بیان و گفت : عملیات اجرایی این پروژه ها از سال 84 آغاز شده که برخی از آنها شامل بزرگراه کنارگذر بومهن ورودی استان تهران از سمت قائم شهر و ساری، افتتاح راه آهن میاندوآب به مهاباد،کنارگذر تبریز به زنجان، بزرگراه ابرکوه و یزد، بهسازی محور طبس به یزد و کنارگذر غربی تبریز است.
صادقی افزود : دولت نهم و دهم توجه ویژه ای به توسعه راههای کشور داشته است.
رییس راه و شهرسازی خمین نیز در این بازدید گفت: برای تکمیل و دو بانده شدن راههای مواصلاتی این شهرستان به یکهزار و 710 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رمضانی افزود: در صورت تخصیص این اعتبار، برای تکمیل شش راه اصلی و مواصلاتی به خمین هزینه خواهد شد./س

برچسب ها: تسعه ، راه ، خمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.