سبزی های زیادی هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید اما همیشه از خوردن یکی از مفیدترین آن ها امتناع می کنید. این سبزی پرفایده می تواند بدن شما در مقابل هر مشکلی ایمن کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سیر سبزی بسیار مفیدی است که بسیاری از ما از خوردن آن امتناع می کنیم چرا که بوی بسیار بدی می دهد و همچنین بوی آن نیز به سختی از دهان خارج می شود. از همین رو بسیار سبزی منزوی و کم مصرفی شده است. این بار دلایلی را برای شما خواهیم آورد که شما را به خوردن این سبزی بیشتر ترغیب می کند:

** یکی از مهمترین دلایل مصرف سیر کمک آن به کاهش فشار خون است. بسیاری از پزشکان به افرادی که فشارخون بالایی دارند توصیه می کنند تا از سیر به هر نحوی که شده است استفاده کنند.

** سیر می تواند به راحتی کلسترول و قنند خون شما را کاهش دهد به طوری که از بسیاری از بیماری ها به دور باشید. سیر با توجه به خواصی که دارد از اکسید شدن کلسترول در خون جلوگیری می کند و از انسداد رگ ها پیشگیری می کند.

** یکی از بهترین راه های پیشگیری از انواع سرطان خوردن سیر است. با استفاده از سیر تاره و به صورت خام می توانید سیستم دفاعی و دی ان ای بدنتان را به خوبی در مقابل هر بیماری و ویروسی ایمن کنید.

** شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که میخچه های در پای شما رشد کند. خوردن سیر از این میخچه ها جلوگیری می کند و همچنین مالیدن سیر روی میخچه به خارج شدن زود هنگام آن از پا کمک می کند.

** کودکانی که از سیر استفاده می کنند کمتر دچار انگل های مختلف در بدن شان می شوند.  بسیاری از پزشکان اطفال  می گویند شش تا دوازده عدد سیر می تواند جای ی کقرص انتی بیوتیک را بگیرد.

** در فصل زمستان از سیر استفاده کنید چرا که در مقابل الرژی ها  و همچنین بیماری های این فصل به خوبی مراقبت می کند. سیر همچنین می تواند در درمان سرما خوردگی نیز بسیارمفید باشد.
برچسب ها: سیر ، مصرف ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.