مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه تقویت بعد نظارتی مجلس از بروز تخلفات اقتصادی جلوگیری خواهد کرد، گفت: تحقیق و تفحص از پرونده‌های تخلف‌ اقتصادی می‌تواند عملکرد اخلال‌گران را محدود کرده و از سویی موجب آرامش در کشور می‌شود.

عماد قبادی مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت مباحث اقتصادی در کشور گفت: طبیعتا اگر نظارتی بر بحث اقتصاد وجود نداشته باشد به بروز تخلفات اقتصادی منجر خواهد شد که عملکرد قوي  نظارتی مجلس شوراي اسلامي از این امر جلوگیری خواهد کرد.
 
وی با تاكيد مجدد بر اهميت تاثيرگزاري بعد نظارتی مجلس اظهار داشت: نطارت جدي و بي‌چون و چراي مجلس باعث جلب اعتماد مردم به مسئولان مي‌شود و در صورت غير اين صورت حتي به مشاركت حداكثري مردم در انتخابات نيز لطمه وارد مي‌شود.
 
قبادی در پايان با بیان اینکه اخلال‌گران اقتصادی در تلاشند تا به آرامش روانی کشور ضربه بزنند، خاطرنشان كرد: مسلما پیگیری مجلس در موارد اقتصادی مانند تحقیق و تفحص درباره پرونده‌های تخلف‌هاي اقتصادی می‌تواند عملکرد اخلال‌گران را محدود کرده و از سویی موجب آرامش در کشور می‌شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: قبادی ، اعتماد ، مردم ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار