عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بيان اينکه مجلس به دلیل عدم اجرای الزامات در فاز اول با اجرای فاز دوم این طرح مخالف است، گفت: در صورت عملکرد دولت در مورد الزامات طرح هدفمندي، مجلس مخالفتي براي اجراي فاز دوم نخواهد داشت.

"محسن صرامی فروشانی" نماینده خمینی‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات دولت و مجلس و خبرهای منتشر شده در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها گفت: مجلس به دلیل عدم اجرای الزامات در فاز اول با اجرای فاز دوم این طرح مخالف است.

وي در خصوص اخبار منتشر شده در مورد اینکه سهم دولت، تولید و مردم در اجرای فاز دوم به ترتیب 20، 30 و 50 درصد است، گفت: هیچ تفاهمی که منجر به تصویب مصوبه نهایی در این خصوص باشد صورت نگرفته و اخبار منتشر شده در این زمینه فقط در حد خبرگزاری‌ها است، ولی اساس این مذاکرات بر این است که تا مصوبه‌ای نهایی نشده اخبار منتشر نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کسانی که این خبرها را از بدو جلسه بازگو می‌کنند متوجه این مسئله نيستند که در حال حاضر شرایط بحرانی در کشور حکمفرما است، اگر غیر از این بود دولت و مجلس در این زمینه جلسات اضطراری برگزار نمی‌کردند.

وی افزود: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که باید یک‌سری مسائل ناگفته باقی بماند تا دشمنان ملت نتوانند برنامه‌های خنثی‌کننده خود را تبیین کنند؛ درصدهای منتشر شده، درصدهای نهایی مصوب نیست و باید صبر کرد تا مصوبه نهایی و اتفاق نظر کلی صورت گیرد.

صرامی‌فروشانی در پایان اظهار داشت: جلسات برگزار شده در این زمینه در حد کارشناسی و کمیته‌ای بوده و در هفته آینده با حضور روسای قوا پیشنهاد مطرح شده، بررسی و مصوبات نهایی ارائه می‌شود.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار