عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينكه مجلس مخالف اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها است، گفت: فاز دوم اين قانون بايد به صورت پلکاني انجام شود چرا كه نمايندگان اجازه نمي‌دهند که قيمت حامل‌هاي انرژي يک‌شبه افزايش پيدا کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نادر قاضي‌پور نماينده مردم اروميه در اخطاري در جلسه علني امروز(سه‌شنبه) بهارستان با اشاره به اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها گفت: در فاز اول هدفمندي‌ يارانه‌ها با تصويب مجلس قرار شد اين قانون به صورت پلکاني انجام شود ولي شاهد بوديم که در مدت کوتاه و به اصطلاح يک‌شبه انجام شد.

وي در ادامه با بيان اينكه مجلس مخالف اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها است، افزود:  فاز دوم اين قانون  بايد به صورت پلکاني انجام شود چرا كه نمايندگان اجازه نمي‌دهند که قيمت حامل‌هاي انرژي يک شبه افزايش پيدا کند.

عضو كميسيون صنايع اضافه كرد: برای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها نیز مخالفت سرسختانه‌ای داریم. اگر شما در جلسات مشترک قولی می‌دهید، ما اعلام می‌کنیم همچنان مخالفیم و اجازه نخواهیم داد بنزین یک شبه به دو هزار یا دو هزار و 500 تومان افزایش قیمت یابد.

قاضي‌پور تصريح کرد: طبق مصوبه مجلس تا پايان سال افزايش قيمت نداريم و در سال 92 هم اگر قرار باشد اين طرح اجرا شود بايد دوباره در مجلس بررسي شده و به تصويب برسد.

عضو کميسيون صنايع و معادن در پايان خاطر نشان کرد: از نمايندگان محترم مي‌خواهم که در مورد رضايتمندي اجراي اين طرح در کميسيون‌ها گزارش دهند و نظرات آن کميسيون در اين مورد جويا شوند.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: قاضی پور ، مجلس ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار