معاون روابط كار وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي گفت:اشتغال بيش از يكصد هزار نفر نيروي كار در اين بخش معدن و بالا بودن شدت حوادث در معادن موجب بازنگري و بروز رساني آيين نامه ايمني كار در آن شده است.

نظري جلالي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: وجود ذخائر عظيم معدني در كشور به همراه اشتغال حدود يكصد هزار نفر نيروي كار در اين بخش و با توجه به بالا بودن شدت حوادث و نيز اهميت وجود آيين نامه ايمني معاون لزوم بازنگري و بروزرساني آيين نامه ايمني معاون موجود بيش از پيش احساس مي شد.
وي افزود: به همين منظور در يكصدو چهارمين جلسه شوراي عالي حفاظت فني به منظور ارتقاء ظرفيت هاي قانوني آيين نامه موجود و پاسخگويي به نيازهاي طبقه در كارگري و كارفرمايي شاغل در اين بخش و حفظ و صيانت از نيروي انساني پس از تهيه پيش نويس آيين نامه جديد ايمني كار در معادن به تصويب رسيد.
معاون و روابط كار وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي خاطر نشان كرد: آيين نامه جديد با بهره برداري از منابع جديد علمي و نظرات مراجع تخصصي و برگزاري جلسات كارشناسي و با حضور نمايندگان و دستگاه هاي متولي امر به ويژه حوزه معاون كشور به تصويب رسيده است./ف
برچسب ها: آیین نامه ، معدن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار