معاون روابط كار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: در واحدهاي اقتصادي به منظور بقا و صيانت از نيروي انساني و منابع مادي بايد اصول حفاظت فني و ايمني رعايت شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، نظري جلالي گفت: در واحدهاي اقتصادي به منظور بقا و صيانت از نيروي انساني و منابع مادي كشور بايد اصول حفاظت فني و ايمني رعايت شود چرا كه رعايت نكردن هر يك از ضوابط و اصول ايمني، خسارات مادي و معنوي جبران ناپذيري بر جامعه وارد مي‌كند.
وي افزود: يكي از موارد بروز خسارت جبران ناپذير بروز حريق و آتش سوزي است كه به عنوان يكي از خطرناك ترين پديده ها مطرح بوده و در بسياري از موارد خسارات جبران ناپذير جاني با شدت بالا و همچنين خسارات مالي فراواني را به وجود مي‌آورد.
معاون روابط كار وزارت تعاون، كار در رفاه اجتماعي خاطرنشان كرد: قوانين و مقررات فعلي تحت عنوان آئين نامه پيش گيري و مبارزه با آتش سوزي در كارگاهها با توجه به وجود فن آوري هاي تدوين و استفاده از ده ها هزار ماده شيميايي و ساير عوامل تاثيرگذار كامل نبوده و نياز به بازنگري داشته كه با بازنگري و آئين نامه مذكور مي‌توان ايمني كارگاهها را ارتقا داد و به حفاظت هر چه بيشتر نيروي انساني و منابع مادي كشور كمك كرد.
*تجليل از جانبازان استان البرز
كاوه حدادپور مديركل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان البرز ضمن اشاره به برگزاري مراسم تجليل از جانبازان اين استان اظهار داشت: جانبازان سرمايه هاي گرانقدر كشورمان هستند و به طوري كه هم اكنون استقلال و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مديران فداكاري هاي شهدا و جانبازان عزيز كشورمان است.
وي افزود: جانبازان با اهدا يكي از اعضاي بدن خود ولايت مداري و پاسداري از آرمان هاي شهدا و انقلاب اسلامي را نشان دادند و جا دارد به نحو شايسته از آن ها تقدير به عمل آيد.
حدادپور تاكيد كرد: به منظور حمايت از جانبازان بايد تلاش كرد تا امكانات و قوانين و مصوبات حماتي كه  دولت به منظور رفع مشكلات آنها ابلاغ مي‌كند به بهترين نحو اعمال شود.
مدير كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي استان البرز خاطرنشان كرد: در مراسمي كه به منظور قدرداني از مقام جانبازان اخيراً در اين اداره كل برگزار شد از 21 نفر جانباز شاغل و حالت اشتغال اداره كل تعاون كار و رفاه  اجتماعي استان البرز با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل به عمل آمد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.