ارتش سوريه در عملياتي گسترده در مناطق معظميه و داريا در حومه شهر دمشق ، ضربات سنگيني به شورشيان مسلح وارد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ عمليات ارتش به حدي گسترده و سنگين بود که تروريستها در پيام هايي بر روي شبکه اينترنت از ديگر گروههاي تروريستي کمک خواسته اند.

گروه هاي موسوم به تنسيقيات که به عنوان شاخه رسانه اي گروه هاي تروريستي در سوريه محسوب مي شوند ، اعلام کردند : شمار زيادي از  افراد مسلح در داريا و معظميه کشته يا زخمي شدند و هم اکنون نياز مبرم به دارو و پزشک دارند. بر اساس اين گزارش، يک افسر ارتش سوريه که در پست ايست بازرسي منطقه المزه مشرف بر منطقه داريا مستقر است ، گفت : اکنون براي عمليات گسترده زميني به منظور پاکسازي کامل منطقه داريا و اطراف آن آماده مي شويم.

اين سروان که خواست نامش فاش نشود، افزود : موفقيت عمليات پاکسازي داريا و معظميه به منزله آغاز شکست گروه هاي مسلح تروريستي در شهر دمشق و در عين حال آغاز نقشه ارتش در پاکسازي حومه اين شهر از طرف غرب به شرق خواهد بود.وي گفت : مردم  اکنون دريافتند که افراد مسلح مرتبط با طرفهاي خارجي هستند و زندگي مردم براي آنها هيچ اهميتي ندارد.

البته همزمان با عمليات گسترده ارتش در حومه غربي و جنوب غربي شهر دمشق ، آنها عمليات تعقيب شورشيان مسلح را در مناطق حومه شرقي شهر دمشق مانند مليحه، دوما، حرستا و عربين ادامه مي دهند. همچنين در منطقه اردوگاه يرموک واقع در جنوب دمشق درگيرهاي سنگيني ميان کميته هاي مردمي فلسطيني و گروه هاي مسلح در ورودي شمالي اين اردوگاه فلسطيني نشين ادامه دارد.
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار