مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر استفاده از لباس های مصوب ورزشی بانوان، از ارسال دستورالعمل به انجمنها و فعالان عرصه ورزش درحوزه همگانی به همین منظور خبرداد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ماندانا رسولی با مهم توصیف کردن معرفی الگوهای پوشش ورزشی اظهارداشت: دراین راستا نمونه هایی را در اختیار حوزه های عملکردی مجموعه استانی و فدراسیون ها و انجمن ها و سایر نهادها و ارگان های فعال در حوزه ورزش همگانی قرار دادیم تا بانوان فعال در این بخش بتوانند در شرایط مطلوب تری فعالیت های ورزشی خود را پیگیری کنند .

وی به تلاش های معاونت امور بانوان وتوسعه ورزش همگانی برای طراحی لباس های ورزشی وی‍ژه بانوان در دو بخش حرفه ای و همگانی اشاره کرد و افزود: این اقدام از سال 89 آغاز شده و بسیاری از این البسه در مجامع ملی و بین المللی مصوب شده است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش وجوانان از برگزاری نمایشگاه لباس های ورزشی با همکاری وزارت ارشاد خبر داد و افزود: پیشنهاداتی دراین خصوص از سوی کارشناسان وزارت ارشاد مطرح شد و ما در طراحی هایمان با توجه به این پیشنهادها، موضوع طراحی البسه را در حوزه گسترده تری پیگیری کردیم.

وی درادامه پیگیری برنامه ها و بررسی چگونگی اجرای آنها را مورد توجه قرار داد و از مسوولین انجمن های ورزشی خواست، برنامه های خود را به طور ماهیانه به معاونت امور بانوان و توسعه ورزش همگانی ارسال کنند.

وی درادامه ترسیم چشم انداز، هدف گذاری وبرنامه ریزی توسعه ای را مورد تاکید قرار داد و خواستار ارتباط بیشتر نواب رییس بانوان انجمنها و کمیته های ورزشی با معاونت امور بانوان و توسعه ورزش همگانی شد.

رسولی با مهم خواندن رقابت های داخل سالن و بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی برنامه ریزی برای این رویدادها از سوی انجمنهای ورزشی را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور موفق دراین دو روبداد به ویژه درحوزه زنان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از روسای انجمنها و کمیته های ورزشی خواست ضمن انتخاب نواب رییس خود دراسرع وقت و معرفی انها به این معاونت؛ عملکرد شش ماهه اول و دوم خود را نیز به کارشناسان این معاونت ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار