نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس با بیان اینکه وضعیت جاده‌های ترانزیتی بیله سوار مطلوب نیست، گفت: در حالی که جاده‌های ترانزیتی بیله‌سوار از اهمیت خاصی برخوردارند اما بخشی از جاده‌ها خاکی و بخشی نیز فاقد آسفالت مناسب بوده که ضروری است در اولین فرصت ممکن از طریق مسؤولان به این امر رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند داش قاپو با بیان اینکه وضعیت جاده های ترانزیتی بیله سوار مطلوب نیست، گفت: جاده‌های ترانزیتی بیله سوار به سمت اردبیل و شهرهای همجوار راضی کننده و مطلوب به نظر نمی‌رسد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه شهرستان بیله سوار به عنوان قطب و کانون مبادلات تجاری و بازرگانی باید از راه‌های مواصلاتی آبرومند برخوردار باشد، تصریح کرد: در هر سال هزاران مسافر و گردشگر خارجی از کشورهای همجوار وارد این شهرستان می شوند.

وی، ادامه داد: اغلب کالاهای وارداتی از کشور همسایه نیز از طریق جاده‌های ترانزیتی به سایر مناطق حمل می‌شود و شایسته است این جاده‌ها از مطلوبیت خاصی برخوردار باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، خاطر نشان کرد: در حالی که جاده‌های ترانزیتی بیله‌سوار از اهمیت خاصی برخوردارند اما بخشی از جاده‌ها خاکی و بخشی نیز فاقد آسفالت مناسب بوده که ضروری است در اولین فرصت ممکن از طریق مسؤولان به این امر رسیدگی شود.

حجت الاسلام برومند داش قاپو، تاکید کرد: بارها به مسؤولان امر تذکر داده‌ایم که ورودی شهر بیله سوار و جاده‌های آن را به دلیل پیشانی نظام بودن مد نظر قرار دهند و از هرگونه نابسامانی در این مناطق جلوگیری کنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم با بیان اینکه یکی از دلایل نماندن مسافران خارجی در بیله‌سوار و حتی اردبیل نامناسب بودن محورهای مواصلاتی و بی توجهی به جذب مسافران و گردشگران است، بیان داشت: باید بسیاری از نارسایی‌ها در این زمینه برطرف شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نهم با بیان اینکه مسافران خارجی در وهله اول انتظار استقبال مناسب را داشته و همین موضوع را بهانه مدت ماندگاری خود می‌دانند به همین دلیل ضروری است مهمترین نیازمندی آنها در بدو ورود تامین شود، یادآور شد: هر یک از امکانات استان به عنوان مبلغی برای سفر مجدد گردشگران است و به همین دلیل ضروری است بسترهای سفر سهل و بی دغدغه برای این گروه فراهم شود./س

برچسب ها: اردبیل ، آفت ، ترانزیت ، بین ، المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.