او بهترين نقشش را در فيلم "جنوب وحشي" ايفا کرده است و به همين خاطر نامزد دريافت جايزه شده است. در اين فيلم هنرپيشه هاي بزرگي چون "ّبرد پيت " ايفاي نقش کرده اند.

کوچکترين نامزد دريافت جايزه اسکار + عکس
 
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از دیلی میل، "کونژانه واليس" ۹ ساله کوچکترين هنرپيشه دريافت جايزه اسکار به عنوان بهترين بازيگر نقش مکل زن است . او در مصاحبه جديدش با يک نشريه مرتبط اعلام کرد هيچ علاقه اي به پوشيدن لباسهاي شب مخصوص اين مراسم ندارد . او ميگويد رنگ مورد علاقه اش صورتي است و احتمالا لباسي به همين رنگ براي مراسم استفاده خواهد کرد.

او اضافه کرده است علاقه بسيار زيادي به مد دارد و خيلي دوست دارد که مجلات مد معتبر در آينده از تصوير او روي جلد خود استفاده کنند. در سوالي که از او پرسيده شد آيا خوشحال است که در اين مراسم شرکت ميکند او پاسخ داد عاشق مراسم و ميهمانيهاي اين چنيني و بزرگ و با شکوه است . وي از سن ۵ سالگي وارد دنياي سينما شده است.

او ميگويد خواننده هاي مورد علاقه اش سلنا گومز، نيکي مانجي و دمي لواتو هستند . او بهترين نقشش را در فيلم "جنوب وحشي" ايفا کرده است و به همين خاطر نامزد دريافت جايزه شده است. در اين فيلم هنرپيشه هاي بزرگي چون "برد پيت" ايفاي نقش کرده اند.

اين دختر کوچک سياه پوست تا کنون در جشنواره هاي زيادي موفق به دريافت جايزه شده است و گفته ميشود کوچکترين نامزد دريافت اسکار است.
 
منبع : افکار
برچسب ها: نامزد ، اسکار ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.