با لاخره پسر جوان امریکایی که در نورث ریچارد هیل تگزاس مادر 45 ساله‌اش را با ضربات متعدد چاقو از پا درآورده بود،و پیرزن 72 ساله‌ای که 30 سال پیش شوهر اولش را به قتل رسانده بودو این بار سومین شوهرش را با شلیک گلوله کشت، دستگیر شدند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  این حادثه ظاهراً در پی یک درگیری به وجود آمد و کودی کولینز 23 ساله پس از کشتن مادرش از خانه فرار کرد. این پسر جوان که پس از مرگ مادرش موفق نشده بود خیلی از محل جنایت دور شود توسط پلیس دستگیر شد و به زندان انتقال یافت.



در حال حاضر این قاتل تحت تست‌‌های متعدد روانشناسی قرار گرفته است تا مشخص شود او هنگام ارتکاب جرم در وضع عادی بوده است یا خیر. مقتول45 ساله به گفته همکاران و همسایه‌‌ها زنی آرام و مهربان بود.

پیرزن 72 ساله به جرم کشتن شوهرش دستگیر شد
 زن 72 ساله‌ای که 30 سال پیش شوهر اولش را به قتل رسانده بود این بار سومین شوهرش را با شلیک گلوله کشت. این زن که در خانه‌ای روستایی در کالیفرنیا در کنار جسد خونین مرد زندگی‌اش دستگیر شده است پس از حضور در ایستگاه پلیس، پرونده قتل شوهر اولش نیز بار دیگر به جریان افتاد.

به گزارش روزنامه ایران؛ مرد مقتول در واقع همسر سوم این زن 72 ساله بود و گفته می‌شود دومین شوهر او در سال 2004 میلادی با او متارکه کرده بود. به گزارش پلیس این زن همسر سومش را نیز با همان اسلحه​اي کشته که شوهر نخست خود را با آن از پا درآورده بود. این پیرزن در پرونده قتل همسر اولش با اثبات تیراندازی برای دفاع شخصی بیگناه شناخته شده بود و سال‌‌ها بدون هیچ محکومیتی به زندگی خود ادامه می‌داد.



 البته این مدارک از پرونده‌‌های بایگانی شده درباره او در اداره پلیس به دست آمده چراکه کهولت سن سبب شده بود این زن دچار آلزایمر خفیف شود و این بیماری در تست‌‌های روانپزشکان به اثبات رسیده است. هنوز معلوم نیست با توجه به شرایط جسمانی و روانی این پیرزن 72ساله، دادگاه برای او چه حکمی را صادر می‌کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار