انجمن سپک تاکرا قصد دارد مسابقات لیگ سپک تاکرا بانوان را در ایام دهه فجر برگزار کند نفرات برتر در این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند .

یلدا قاسمی نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی بانوان سپک تاکرا مسابقات کشورهای اسلامی را در خرداد ماه سال 92 در پیش دارد از اینرو پس از نشستی که با سهراب آزاد و علی فولاد زاد رئیس و دبیر انجمن سپک تاکرا برگزار شد تصمیم گرفتیم تا مسابقات این فصل لیگ بانوان در ایام دهه فجر برگزار شود.

وی ادامه داد: مسابقات دهه فجر طبق زمانبندی انجام شده و قرار است از 17 لغایت 20 بهمن ماه سال جاری و در مجموعه های ورزشی یاس و شهدای کن استان تهران برگزار کنیم.

قاسمی افزود: انجمن سپک تاکرا هدف از برگزاری مسابقات لیگ در ایام دهه فجر انتخاب افراد برتر این دوره از مسابقات و دعوت آنها به اردوی تیم ملی سپک تاکرا است بنابر این بانوان حرفه ای در پایان مسابقات به اردوی تیم ملی برای حضور و شرکت رقابت های کشورهای اسلامی دعوت می شوند.

نایب رئیس تصریح کرد: مسابقات کشورهای اسلامی در قسمت های دو نفره، سه نفره و؟ تاکرا برگزار می شود و کشور اندونزی میزبان این مسابقات است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار