مدیر عامل مؤسسه خدمات مشاوره ای، جوانان وپژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی از تدوین و انتشار مجموعه کتاب 16جلدی ویژه فعالان فرهنگی در راستای ارتقاء برنامه های گروهی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از روابط عمومی مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، رضا خوراکیان با اشاره به اهمیت کار گروهی و تیمی در راستای برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی اظهار داشت: چاپ و انتشار مجموعه 16 جلدی ویژه تشکل ها، مدیران و فعالان فرهنگی به عنوان جدیدترین اثر این مؤسسه در زمینه نگارش و چاپ کتاب محسوب می شود.

وی ادامه داد: این مجموعه 16 جلدی در قالب دو سری 8 جلدی در دو زمینه «فکر و اندیشه» به رنگ آبی و «مهارت و توانایی» به رنگ قرمز و در قطع پالتویی و در 2 هزار نسخه از هر عنوان به چاپ رسیده است.

مدیر عامل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در ارتباط با موضوعات مطرح شده در این مجموعه گفت: موضوعاتی از قبیل اصول کار تیمی، نقش تشکل ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران، کادر سازی برای نیروهای انقلاب، اخلاق تشکیلاتی، سواد رسانه ای و همچنین روش های افزایش هم افزایی از جمله مباحث مطرح شده در مجموعه فعالان فرهنگی می باشد.

خوراکیان با اشاره به اینکه در نگارش و تهیه این کتب از تعداد 14 نفر از اساتید و فعالان فرهنگی استفاده شده است، اظهار داشت: دکتر سهیلی، حجت الاسلام عالم زاده نوری، حجت الاسلام حسینی هرندی و استاد قاسمی به صورت مستقیم به نگارش تعدادی از این کتب پرداخته اند.

وی افزود: بخش تهیه متون واحد تولید مؤسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی در نگارش و تهیه این کتب از مطالب ارائه شده در سخنرانی های اساتید و فعالان فرهنگی همچون دکتر تلوری، دکتر کوشکی، حجت الاسلام انجوی نژاد، حجت الاسلام نظافت، حجت الاسلام لاجوردی، حجت الاسلام اکبری جدی، حجت الاسلام معمار منتظرین، حجت الاسلام واعظ موسوی، استاد معماریانی و استاد جلیلی استفاده کرده است./ع

 

برچسب ها: انتشار ، کتاب ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.